jak przefiltrowac baze?

Jarek

3/28/2007 7:49:00 PM

witam
mam problem - potrzebuje przefiltrowac baze i wywalic z niej powtarzajace
sie rekordy.
jedyne co moge zrobic, to export do pliku *.txt gdzie kazdy rekord jest w
osobnym wierszu.
oczywiscie mozna to zaimportowac do excela, ale jak napisac formule, ktora
pozwoli na wyrzucenie powtorzen jesli takowe beda i zamiast np. 5 takich
samych rekordow zostawi ino jeden?
wiadomo, mozna autofiltrem, ale baza ma 220.000 rekordow...
koledzy pomocy...
w czym i jak moge to przefiltrowac?
aha - rekordy to po prostu ciagi tekstowe
pozdrawiam i bardzo bardzo prosze o o podpowiedzi.
pzdr

4 Answers

Stachu 'Dozzie' K.

On 28.03.2007, Jarek <jarek@fhucamaro.com> wrote:
> [...]
> samych rekordow zostawi ino jeden?
> wiadomo, mozna autofiltrem, ale baza ma 220.000 rekordow...

A baza nie potrafi tego zrobia sama, poniewa?...? W koncu to tylko jedno
zapytanko SQL.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Borafu

Jarek napisa3(a):
A napisaa o jak? baze chodzi sie da?

Pozdro
--
Borafu

Lukasz Zemla

Jarek napisa3(a):
> [...]
> w czym i jak moge to przefiltrowac?
> aha - rekordy to po prostu ciagi tekstowe
> pozdrawiam i bardzo bardzo prosze o o podpowiedzi.

Wskazówka: SELECT DISTINCT

--
Pozdrawiam,
?ukasz "Coulomb" Zem3a

Jacek Czerwinski

Dnia Wed, 28 Mar 2007 21:49:05 +0200, Jarek napisa3(a):

> [...]
> w czym i jak moge to przefiltrowac?
> aha - rekordy to po prostu ciagi tekstowe
> pozdrawiam i bardzo bardzo prosze o o podpowiedzi.

Zdzrenie ze ?le zaprojektowan? baz? jest trudne i stressuj?ce, zajmij sie
czyms innym.