[C#] pytanie

scott

3/27/2007 8:38:00 AM

Czy mo?na w jaki? sposób zarejestrowaa grupe obiektów wchodz?cych w
sk3ad kolekcji, ka?dy o indywidualnym identyfikatorze, tak aby mo?na sie
z nimi komunikowaa (albo z nich korzystaa) poprzez RPC. Mam opis tego w
ksi??ce ale strasznie ogólny :(
Zarys tego wygl?da tak, ?e inicjuje sobie te elementy, wrzucam do
kolekcji, rejestruje je cokolwiek to znaczy - ca3a ta kolekcja znajduje
sie w jakiej? klasie zbioreczej której obiekt dzia3a sobie w jednym
procesie - i moge wykonywaa na nich operacje z innych procesów. Troche
jestem ska?ony C i tam co? takiego mo?na zrobia bez wiekszego problemu...

za pomoc dzieki !

--
grzesiek
gg: 3018324

Wiktor Zychla

> [...]
> sk3ad kolekcji, ka?dy o indywidualnym identyfikatorze, tak aby mo?na sie
> z nimi komunikowaa (albo z nich korzystaa) poprzez RPC. Mam opis tego w

jedyny sposób na RPC w .NET to Remoting albo WebServices.

> [...]
> sie w jakiej? klasie zbioreczej której obiekt dzia3a sobie w jednym
> procesie - i moge wykonywaa na nich operacje z innych procesów. Troche

a nie wystarczy3aby jedna us3uga operuj?ca na tej kolekcji? czy na pewno
ka?dy obiekt kolekcji ma bya osobn? us3ug? dla RPC?

> jestem ska?ony C i tam co? takiego mo?na zrobia bez wiekszego problemu...

w C jest to 3atwe? chetnie sie dowiem jak.

Wiktor Zychla