[ASP.NET] Brak odswiezania GridView

Marek

3/25/2007 1:47:00 PM

Mam taki kod:
////////////////////////////

XmlDataSource oXML =
(XmlDataSource)LoginView1.FindControl("XmlDataSource1");

oXML.Data = source;

oXML.TransformFile = "transform.xsl";

GridView oGV = (GridView)LoginView1.FindControl("GridView1");

oGV.DataSource = oXML;

oGV.DataBind();

///////////////////////////////////

Ale GV pokazuje wciaz te same dane pomimo, ze oGV.DataSource.ToString()
pokazuje ze zrodlo danych sie zmienia ale nie widac tego w GridView. Co moze
byc nie tak?

MP

8 Answers

SirMike

Dnia Sun, 25 Mar 2007 15:46:53 +0200, MP napisa3(a):

> [...]
> pokazuje ze zrodlo danych sie zmienia ale nie widac tego w GridView. Co moze

Moglbys laskawie poczytac jakas fachowa literature lub chociaz dokumentacje
tego czego uzywasz? Oszczedzisz sobie pisania i nam czytania kolejnego
bezuzytecznego watku.

--
SirMike - http://www.s...

C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

Marcin

U¿ytkownik "SirMike" <sirmike@FUCKSPAMMERSpoczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:1earjf2lv7bbl$.10v2iwase6uut.dlg@40tude.net...

> Moglbys laskawie poczytac jakas fachowa literature lub chociaz
> dokumentacje
> tego czego uzywasz? Oszczedzisz sobie pisania i nam czytania kolejnego
> bezuzytecznego watku.

++
Gdyby kazdy poczatkujacy programista pytal sie drobnych pierdolek to na
grupie zrobilby sie wielki smietnik. Do ksiazek!!!

Grzesiek G.

MP napisa3(a):
> [...]
>
> Ale GV pokazuje wciaz te same dane pomimo, ze oGV.DataSource.ToString()
> pokazuje ze zrodlo danych sie zmienia ale nie widac tego w GridView. Co

Po zmianie ?ród3a trzeba wywo3aa na nowo DataBind.

Grzesiek G.
Odpowiadaj?c usun spamerom_nie z adresu

Marek

U?ytkownik "Grzesiek G." <gruza@spamerom_nie.priv4.onet.pl> napisa3 w
wiadomo?ci news:euapva$56c$1@news.onet.pl...
> MP napisa3(a):

> Po zmianie ?ród3a trzeba wywo3aa na nowo DataBind.

Jest DataBind (zobacz moj kod). Natomiast przy XmlDataSource.DataBind nic
nie dawalo. Problem tkwil w czym innym. Kolumny byly ustawione na
autogenerate. Po recznym dodaniu kolumn do zestawu Databound do kontrolki
problem zniknal.

MP

Marek

U?ytkownik "SirMike" <sirmike@FUCKSPAMMERSpoczta.onet.pl> napisa3 w
> [...]
> dokumentacje
> tego czego uzywasz? Oszczedzisz sobie pisania i nam czytania kolejnego

Czy koniecznie musisz trabic na kazdy samochod z zielonym listkiem? Jakas
satysfakcja?
Nie lepiej po prostu nie odpowiadac jesli sie nie chce?

Problem, ktory mia3em nie byl opisywany w dokumentacji. Przynajmniej ja sie
nie spotkalem. Opisana sytuacje generowalo ustawnie autogenerate kolumn w
kontrolce. Jezeli kolumny byly dodane recznie do grupy Databound to problem
zniknal. Spotkales sie w dokumentacji z takim opisem takiego dzialania grid
view (sprawdzalem to rowniez na radGrid)? Strukura pliku XML podawanego
transformacji XSLT byla niezmienna wiec mo?e (jesli masz ochote) wytlumaczyc
takie zachowanie?

MP

Grzesiek G.

MP napisa3(a):

> U?ytkownik "Grzesiek G." <gruza@spamerom_nie.priv4.onet.pl> napisa3 w
> wiadomo?ci news:euapva$56c$1@news.onet.pl...

> Jest DataBind (zobacz moj kod).

W tym kodzie DataBind widzia3em. Ale nie widze zmiany ?ród3a. Nie
umieszczaj?c na grupie kodu, który powoduje problem, zmuszasz nas do
domy?lania sie o co chodzi.

Natomiast przy XmlDataSource.DataBind
> nic nie dawalo. Problem tkwil w czym innym. Kolumny byly ustawione na
> autogenerate. Po recznym dodaniu kolumn do zestawu Databound do
> kontrolki problem zniknal.

Fajnie, ?e znalaz3e? rozwi?zanie. Ale, jak widzisz, z Twojego maila
nigdzie nie wynika3o, ?e masz ustawione autogenerate.

Na przysz3o?a proponuje Ci dopytywaa sie o kod zwi?zany z C# na grupie
alt.pl.comp.lang.csharp.

> [...]

> nigdzie nie wynika3o, ?e masz ustawione autogenerate.
>
> Na przysz3o?a proponuje Ci dopytywaa sie o kod zwi?zany z C# na grupie

Tam te? pyta3em. Ale bez skutku. Czasem wystarczy sugestia.

Jak pewnie wiesz z b3edami oprogramowania bywa czasem tak, ?e wystepuj? nie
tam gdzie sie ich spodziewasz. Wiec trudno trafia z odpowiednim kodem.

Problem, który przedstawia3em dotyczy3 równie? po cze?ci problemów z cache.
Ale najwa?niejsze, ?e zosta3 rozwi?zany.

MP

Grzesiek G.

MP napisa3(a):

[...]
> Jak pewnie wiesz z b3edami oprogramowania bywa czasem tak, ?e wystepuj?
> nie tam gdzie sie ich spodziewasz. Wiec trudno trafia z odpowiednim kodem.

Nie o to chodzi, ?eby trafiaa z kodem. Jak masz problem, to spróbuj
wyselekcjonowaa minimalny kod, który go powoduje. Bya mo?e podczas
takiej selekcji dojdziesz gdzie masz problem. A je?li nie dojdziesz, to
ka?dy z chc?cych udzielia Ci pomocy zrobi Ctrl-C i Ctrl-V i najwy?ej
napisze Ci: U mnie dzia3a:-).

> Problem, który przedstawia3em dotyczy3 równie? po cze?ci problemów z
> cache. Ale najwa?niejsze, ?e zosta3 rozwi?zany.

Dla Ciebie najwa?niejsze, ?e dzia3a, a dla potomnych najwa?niejsze jest
zamieszczenie rozwi?zania problemu na grupie.