Dlaczego parser The Multi pass jest wolniejsze od zwyklych parserów biblioteki spirit

einstein5@vp.pl

3/22/2007 10:44:00 PM

Mamy sobie parser w The multi pass w nastepuj?cy sposób
match<>c=gram.parse(scan);
Oraz zwyk3y parser:
bool c=parse(line,gram).full;
gdzie line to kolejna linia,a gram to gramatyka parsera.
W The multi pass parser tak skonstru3owa3em iteratory by czyta3 kolejne
linie.
Pytanie: Dlaczego The Multi Pass jest o wiele wolniejsze od zwyk3ego
wywo3ania parsera parse,tzn.:bool c=parse(line,gram).full.
Czy ten problem da sie jako? naprawia.Moje The Multi pass jest bardzo
podobne do The Multi pass w dokumentacji.
Jak zauwa?y3em mój kod skontru3owany za pomoc? The Multi Pass jest o wiele
prostrzy i 3atwiejszy do przeczytania!
Za ka?d? pomoc z góry dziekuje!