Wysylanie i odbieranie danych w postaci e-mail i do MySQL

informatyk5

3/22/2007 7:26:00 PM

Witam wszystkich

Potrzebuje pomocy w pewnej kwestii. Mianowicie pisze nastepujace
oprogramowanie :

centralna baza danych MySQL zainstalowana na serwerze w sieci
klienci zainstalowanie na komputerach w sieci

Zadanie :

Napisac oprogramowanie które na komputerze kliencie , przygotuje plik
tekstowy i wysle go emailem zaszyfrowanego na adres email na serwerze,
a nastepnie na serwerze wyciagnie ten plik tekstowy z maila i zapisze
w danym katalogu lub od razu wpisze dane z tego pliku do bazy danych
(lub zapisze go od razu z poziomu programu pocztowego do danego
katalogu skad program na serwerze wczyta dane do bazy danych MySQL) .

Interesuje mnie kwestia jak obsluzyc wysylanie i odbiór maili z
poziomu Delphi aby dzialalo to tak lub podobnie jak opisalem powyzej ?

Pozdrawiam i bardzo prosze wszystkich o pomoc.

Tomasz

2 Answers

Marek Gutkowski

Tomek_KR napisa3(a):
> [...]
>
> Napisaa oprogramowanie które na komputerze kliencie , przygotuje plik
> tekstowy i wy?le go emailem zaszyfrowanego na adres email na serwerze,
> a nastepnie na serwerze wyci?gnie ten plik tekstowy z maila i zapisze
> w danym katalogu lub od razu wpisze dane z tego pliku do bazy danych
> (lub zapisze go od razu z poziomu programu pocztowego do danego
> katalogu sk?d program na serwerze wczyta dane do bazy danych MySQL) .
>
> Interesuje mnie kwestia jak obs3u?ya wysy3anie i odbiór maili z
> poziomu Delphi aby dzia3a3o to tak lub podobnie jak opisa3em powy?ej ?

Co Wy z tymi mailami? Jest takie powiedzenie, ?e jak jeste? m3otkiem,
wszystko dooko3a przypomina gwó?d?...
Nie znasz lepszych mechanizmów komunikacji miedzy dwoma programami ni?
e-mail? E-mail wymy?lono do komunikacji miedzy lud?mi...

pozdr,
--
Marek Gutkowski

Dnia Fri, 23 Mar 2007 18:43:23 +0100, Marek Gutkowski napisa3(a):

> [...]
> Nie znasz lepszych mechanizmów komunikacji miedzy dwoma programami ni?
> e-mail? E-mail wymy?lono do komunikacji miedzy lud?mi...

Informatyk to ten, co umie u?ywac emaila, nie wiedzia3e??