serwer WINS

identyfikator: 20040501

3/22/2007 5:33:00 PM

czy widzieli?cie gdzie? strawny opis protoko3u WINS?
bede wdzieczny za namiary - a mo?e kto? ju? napisa3 i chce
sie podzielia ;o)?

3 Answers

Pawel Kierski

identyfikator: 20040501 w wiadomo?ci <etueqv$c8s$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:
> czy widzieli?cie gdzie? strawny opis protoko3u WINS?
> bede wdzieczny za namiary - a mo?e kto? ju? napisa3 i chce
> sie podzielia ;o)?

Mo?e który? z tych:
http://www.google.pl/search?q=%22WINS+p... ?

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net

identyfikator: 20040501

> Mo?e który? z tych:
> http://www.google.pl/search?q=%22WINS+p... ?

no nie wiem, w pierwszysch stu osiemdziesieciu tysi?cach
linków nic nie znalaz3em...

Jedrzej Dudkiewicz

"identyfikator: 20040501" <henku@onet.eu> wrote in message

> no nie wiem, w pierwszysch stu osiemdziesieciu tysi?cach
> linków nic nie znalaz3em...

Ja tam w pierwszym linku znalaz3em:

Notes

. The WINS protocol is based on and is compatible with the protocols
defined for NetBIOS name service specified in RFCs 1001 and 1002, so it is
interoperable with any other implementations of these RFCs.

. Replication of NetBIOS names data in WINS is Microsoft proprietary
technology and is not interoperable with other NetBIOS name servers.

Wiec chyba nie jest tak ?le?

JD