ja wyciagnac muzyczke?

identyfikator: 20040501

3/22/2007 11:25:00 AM

czy kto? tu potrafi wyci?gn?a z pewnego niewielkiego
programiku muzyczke? podejrzewam, ?e to jaki? mid i dobrze
by sie nadawa3 do telefonu - tylko jak to zrobia?

3 Answers

SirMike

Dnia Thu, 22 Mar 2007 12:24:51 +0100, identyfikator: 20040501 napisa3(a):

> czy kto? tu potrafi wyci?gn?a z pewnego niewielkiego
> programiku muzyczke? podejrzewam, ?e to jaki? mid i dobrze
> by sie nadawa3 do telefonu - tylko jak to zrobia?

Keep it simple stupid - nagraj rejestratorem dzwieku podczas odtwarzania :)

--
SirMike - http://www.s...

C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

identyfikator: 20040501

> Keep it simple stupid - nagraj rejestratorem dzwieku
> podczas odtwarzania :)

ale ja chcia3bym to miea w3a?nie w mid...
resource hacker nie podo3a3...

Tomek

identyfikator: 20040501 napisa3(a):

> ale ja chcia3bym to miea w3a?nie w mid...
> resource hacker nie podo3a3...

no to zrób jak ci ju? radzono i przekonwertuj do mid.