Zaplace za wykonanie programu magazynowego.

Czepek

Poszukuje mozliwie prostego programu do stanu magazynowego (stan,
zapas, fakturowanie, wyszukiwarka).

Widze to jako prosta tabele z wyszukiwarka i kilkoma przyciskami. Typu
DODAJ, ZAREZERWUJ, FAKTURA itd. wiecej na priv

Mozliwie tani, dla DOS

czepek(malpa)gmail.com
601 192 681

Pozdr.
Czepek

Dnia 21 Mar 2007 13:51:14 -0700, Czepek napisa3(a):

> Witam,
>
> Poszukuje mo?liwie prostego programu do stanu magazynowego (stan,
> zapas, fakturowanie, wyszukiwarka).
>
> Widze to jako prost? tabele z wyszukiwark? i kilkoma przyciskami. Typu
> DODAJ, ZAREZERWUJ, FAKTURA itd. wiecej na priv
>
> Mo?liwie tani, dla DOS
>
> czepek(malpa)gmail.com
> 601 192 681

na zamówinei???? nikt przy zdrowych zmys3ach nie powie mniej ni? 5ty?.
Tyle gotowego jest ...

Pawel Kierski

Czepek w wiadomo?ci <1174510274.563978.198550@n76g2000hsh.googlegroups.com> pisze:
> [...]
>
> Widze to jako prost? tabele z wyszukiwark? i kilkoma przyciskami. Typu
> DODAJ, ZAREZERWUJ, FAKTURA itd. wiecej na priv

To co? jak: zlece wykonanie prototypu czajnika elektrycznego. Te?
wzglednie proste, bardzo tanie w masówce, ale jako prototyp zap3acisz
conajmniej kilkadziesi?t razy wiecej, ni? za egzemplarz w masowy.

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net

Pawe3 Kierski brought next idea :

> To co? jak: zlece wykonanie prototypu czajnika elektrycznego. Te?
> wzglednie proste, bardzo tanie w masówce, ale jako prototyp zap3acisz
> conajmniej kilkadziesi?t razy wiecej, ni? za egzemplarz w masowy.

tym bardziej, ?e ten czajnik ma dzia3aa pod archaicznym ju? DOSem ;)

Rob Wolfe

Jakub Debski napisal(a):
> Pawel Kierski brought next idea :

> tym bardziej, ze ten czajnik ma dzialac pod archaicznym juz DOSem ;)

No wlasnie. To troche brzmi jak: zlece wykonanie samowaru
na wegiel drzewny. :)

Rob

SirMike

Dnia 21 Mar 2007 13:51:14 -0700, Czepek napisa3(a):

> Poszukuje mo?liwie prostego programu do stanu magazynowego (stan,
> zapas, fakturowanie, wyszukiwarka).

Masz mnostwo takich programow na rynku.

> Widze to jako prost? tabele z wyszukiwark? i kilkoma przyciskami. Typu
> DODAJ, ZAREZERWUJ, FAKTURA itd. wiecej na priv

Program specjalnie dostosowany do potrzeb - wyjdzie Ci drozej niz dostepna
masowka.

> Mo?liwie tani, dla DOS

Nie ma mowy. Kazdy programista przy zdrowych zmyslach wezmie za to kilka
tysiecy :)

--
SirMike - http://www.s...

C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

Mariusz Kruk

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < SirMike
>Nie ma mowy. Kazdy programista przy zdrowych zmyslach wezmie za to kilka
>tysiecy :)

Studenciak zrobi za piwo i orzeszki ;-)

--
\------------------------/ If life is a stage, I want some better ligh-
| Kruk@epsilon.eu.org | ting.
| http://epsil... |
/------------------------\

Wit Jakuczun

Dnia Thu, 22 Mar 2007 13:57:56 +0100
SirMike <sirmike@FUCKSPAMMERSpoczta.onet.pl> napisal(a):

> Nie ma mowy. Kazdy programista przy zdrowych zmyslach wezmie za to kilka
> tysiecy :)

Zle rozumujecie. Mozliwie tani w tym przypadku oznacza pare tysiecy (>= 5000).

Wit Jakuczun W.Jakuczun [??] wlogsolutions.com
http://www.wlogsol...
http://www.mimuw.e...

Mikolaj Rydzewski

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < SirMike
>
> Studenciak zrobi za piwo i orzeszki ;-)

Ale nie bedzie dzialac jak chcial zamawiajacy ;-)

--
Mikolaj Rydzewski <miki@ceti.pl> http://ceti...
PGP KeyID: 8b12ab02

Mariusz Kruk

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Mikolaj Rydzewski
>Ale nie bedzie dzialac jak chcial zamawiajacy ;-)

Ale za to bedzie dzia3aa tak, jak chcia3o sie zrobia wykonawcy ;-)

--
Kruk@ -\ | I am Hamlet of Borg. To be or not to be is
}-> epsilon.eu.org | irrelevant.

Khorne

Dnia Thu, 22 Mar 2007 13:59:41 +0100, Mariusz Kruk napisa3(a):
> Studenciak

"Studenciak" to s3owo z tej samej bajki co "wykszta3ciuch".
Zaprzestan procederu.

--
Micha3 'Khorne' Rzechonek
http://khorne...