OSGeo Google Summer of Code

Mateusz Loskot

Z góry przepraszam je?li poni?sze oka?e sie nietaktem tutaj,
ale wydaje mi sie ?e og3oszenie to jest in-topic tej grupy.

W imieniu OSGeo Foundation (http://www...), chcia3bym zaprosia
wszystkich chetnych studentów do uczestnictwa w Google Summer of Code w
ramach jednego z projektów fundacji.

Czym jest GSoC chyba nie trzeba tu wyja?niaa :-) a je?li tak to
wiecej informacji mo?na znale?a na stronach programu GSoC:
http://code.googl...

Termin sk3adania swoich propozycji to 24 Marzec 2007.

Poni?ej za3?czam oryginalny fragment og3oszenia wystosowanego
przez OSGeo Foundation w tej sprawie:

Students may apply to take on a summer project of their choosing, paid
by Google and mentored by members of the open source community. The
deadline for applications is quickly approaching: March 24th.

The following open source projects are taking part:
- GDAL
- GeoServer
- GeoTools (http://ge...)
- GRASS
- MapGuide
- PostGIS (http://postgis.refra...)
- uDig (http://udig.refra...)
- OpenJUMP
- MapServer

More information about projects is available here:
http://www...

Potential tasks/ideas to take on:
http://wiki.osgeo.org/index.php/2007_SoC_Me...