Pomiar czasu - prosze o pomoc...

Nothingman

3/19/2007 11:19:00 PM

Witam!

Nie mam zielonego pojecia na temat WinApi... A pilnie potrzebuje pomierzyc
czasy algorytmow (dokladnie)... Czy moglby mi ktos powiedziec, czy zmienna
'milisec' faktycznie zawiera czas w milisekundach wykonywania sie funkcji?
Czy to jest dobrze napisane??? (pomiajam naglowki itp)

LONGLONG frequency, currentTime, lastTime;
double timeScale;
QueryPerformanceFrequency( (LARGE_INTEGER*) &frequency);
timeScale = (1.0/frequency)*1000.0;
QueryPerformanceCounter( (LARGE_INTEGER*) &lastTime);

jakas_badana_funkcja();

QueryPerformanceCounter( (LARGE_INTEGER*) &currentTime);
double milisec = (currentTime-lastTime)*timeScale;

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
Nothingman