Algorytm genetyczny

TiGeR

3/19/2007 10:10:00 PM

Witam.

Mam pytanie. Czy ktos moze orientuje sie jakie obecnie (mam tu
na mysli najlepsze znane obecnie implementacje) uzyskuje sie wyniki
przy rozwiazywaniu Problemu Komiwojazera przy uzyciu
algorytmu genetycznego.

Chcialbym porownac moje autorskie implementacje krzyzowania
z innymi, ale nie dysponuje odpowiednimi informacjami.

Chodzi mi np. o liczbe epok potrzebnych by uzyskac dany rozklad
prawdopodobienstwa na danej populacji. Nie chodzi mi za to
o wydajnosc algorytmu w sensie nakladu obliczeniowego.

Pozdrawiam.

1 Answer

Maciej Pilichowski

On Mon, 19 Mar 2007 23:09:58 +0100, "TiGeR" <tig@chello.pl> wrote:

>Mam pytanie. Czy ktos moze orientuje sie jakie obecnie

Sie orientuje. pl.sci.ai.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski http://bantu.fm.i...