[eclipse] wstawki

cosmo

3/18/2007 6:29:00 PM

witam

uzywam sobie Eclipsa do pisania i szukam w nim opcji polegajacej na
wstawieniu przy pomocy zdefiniowanego skrotu klawiszowego wczesniej
zdefiniowanego fragmentu kodu.

cos jak wstawki, templates, czy jakkolwiek to nazwac. Zend ma chyba taka
opcja.

a czy ma ja Eclipse? i gdzie jej szukac? a moze jakis sprytny plugin?

tia.

Cosmo
2 Answers

Stalker

Cosmo napisaÅ?(a):
> [...]
> opcja.
>
> a czy ma ja Eclipse? i gdzie jej szukac? a moze jakis sprytny plugin?

Eclipse posiada taki mechanizm. ZaÅ?ożÄ?, że używasz Javy. Wtedy spod menu
"Window" w Eclipsie wybierz: Preferences -> Java -> Editor -> Templates.
Znajdziesz tu edytor do tworzenia szablonów kodu. Po zdefiniowaniu
takiego szablonu w edytorze plików Javy możesz użyÄ? skrótu Ctrl + Space.
Pojawi ci siÄ? okienko z podpowiedziÄ? i bÄ?dziesz mógÅ? wybraÄ? swój
szablon. SzczegóÅ?y znajdziesz w dokumentacji. Hint: Templates :-)

Pozdrowienia
Tomasz ŁÄ?czkowski

--
Magik Development Tools
www.mdt-project.com

cosmo

Stalker wrote in news:etlg39$i0m$1@news2.ipartners.pl:

> Hint: Templates :-)

no to dobrze kombinowalem tylko cos nie moglem sie doszukac. znalazlem,
dziala swietnie, dzieki :)

Cosmo