Jaki diagram plastycznie atrakcyjny?

Jaki diagram u?ywany w informatyce jest plastycznie atrakcyjny?
Wiekszo?a schematów jest czarno-bia3a, kolororowe to s? fajnie poznaczone
soursy, co? z Gantta, zarz?dzania projektami, co jeszcze?
6 Answers

pdemb

Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> writes:

> Jaki diagram u?ywany w informatyce jest plastycznie atrakcyjny?
> Wiekszo?a schematów jest czarno-bia3a, kolororowe to s? fajnie
> poznaczone soursy, co? z Gantta, zarz?dzania projektami, co jeszcze?

Ja bym stawia3 na ten z ludzikami.

Dnia Sun, 18 Mar 2007 14:41:11 +0100, Piotr Dembinski napisa3(a):

> Ja bym stawia3 na ten z ludzikami.

He? Co prosze? Use cases? Nie rozumiem....
Na serio: ma to bya rzeczywisty diagram (i widz, róznie? pó3 amator, ma
uznaa to za profesjonalny diagram). Nie wiem o jakie ludziki chodzi i czy
nie bedzie to zbyt 'zabawkowe'....

> He? Co prosze? Use cases? Nie rozumiem....
> Na serio: ma to bya rzeczywisty diagram (i widz, róznie? pó3 amator, ma
> uznaa to za profesjonalny diagram).

Jakie ma bya zastosowanie? T3o do czego??

"Profesjonalnie wygl?daj?cy" diagram to np.
http://www.datarescue.com/idabase/pix/5_plain_grap...

Po zastanowieniu stwierdzam, ?e w3a?ciwie ka?dy diagram mo?e bya
wizualnie atrakcyjny. Kwestia zastosowanego narzedzia i zdolno?ci
plastycznych. Pokolorowaa i pocieniowaa mo?na wszystko.

Porównaj te dwa:
http://bugclub.org/beginners/networking/topo...
http://elc.fhda.edu/cbay/attachments/n...

Jak sie kto? uprze to i w 3D mo?e prezentowaa:
http://www.iimage.co.uk/images/portfolio/3d/3D_q...

Dnia Sun, 18 Mar 2007 17:15:18 +0100, Jakub Debski napisa3(a):

> Jakie ma bya zastosowanie? T3o do czego??
Prawie zgad3e?

> "Profesjonalnie wygl?daj?cy" diagram to np.
> http://www.datarescue.com/idabase/pix/5_plain_grap...

Trzeba by to uwolnia o cech jakiejkolwiek firmy, reklamy rozpoznawalnego
produktu, ale fajne pomys3y.

pdemb

Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> writes:

> Dnia Sun, 18 Mar 2007 14:41:11 +0100, Piotr Dembinski napisa3(a):

> He? Co prosze? Use cases? Nie rozumiem....

Tak. Diagram przypadków u?ycia jest moim zdaniem najbardziej
atrakcyjny wizualnie spo?ród wszystkich stosowanych w informatyce
diagramów. Oczywi?cie nie znam wszystkich mo?liwych notacji, wiec
moge sie mylia.

> Na serio: ma to bya rzeczywisty diagram

To by3o na serio.

--