Firma zatrudni programistów ASP.NET i/lub JavaScript

aleksandra.krajnik

3/16/2007 4:07:00 PM

Jestesmy preznie rozwijajaca sie firma. Specjalizujemy sie w budowie
systemów informatycznych operujacych na mapach i danych przestrzennych
pod innymi postaciami, w szczególnosci systemów internetowych,
intranetowych, mobilnych (WAP, SMS, GPS).

Wiecej o nas na naszej stronie: www.snap.com.pl

Zatrudnimy programistów ASP.NET i JavaScript.
Wymagane doswiadczenie.

Oferujemy atrakcyjne zarobki, rózne formy wspólpracy oraz prace przy
interesujacych projektach z wykorzystaniem najnowszych technologii.

Kontakt:
snap (at) snap.com.pl

Przepraszam jesli urazilam uzytkowników tym postem. Moze jednak kogos
z Was zainteresuje oferta.

Pozdrawiam
Aleksandra

3 Answers

Wiktor S.

> Re: Firma zatrudni programistów ASP.NET i/lub JavaScript

i czy lub? Zdecydujcie sie iluby, bo na razie nie wiecie kogo chcecie.

--
Azarien

Pawel Kierski

Wiktor S. w wiadomo?ci <etj7fc$rbn$1@news.onet.pl> pisze:

> i czy lub? Zdecydujcie sie iluby, bo na razie nie wiecie kogo chcecie.

W sumie "i", "lub", "albo" oraz "i/lub" okazuj? sie bya w jezyku
polskim nie takie oczywiste (poprawne "Umre lub prze?yje.", choa
?ci?lej by3oby "Umre albo prze?yje.")
http://slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.p...
http://slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.p...

W prawniczym jest ?ci?lej: "lub" to alternatywa (OR), "i" -
koniunkcja (AND), "albo" - alternatywa wykluczaj?ca (xor).

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net

Wiktor S.

> [...]

> W prawniczym jest ?ci?lej: "lub" to alternatywa (OR), "i" -
> koniunkcja (AND), "albo" - alternatywa wykluczaj?ca (xor).

Ilub to okropna kalka angielskiego andora. Jako? przez wiele lat nie by3o
potrzeby w polszczy?nie na takiego potworka, wzie3o sie dopiero gdy ró?ne
umowy i podobne teksty zacze3y bya masowo t3umoczone z angielskiego...

Zawsze mo?na (zale?nie od kontekstu) zast?pia iluba samym "i" albo samym
"lub".

--
Azarien