zlece napisanei programu pod winXP

Bkey

3/14/2007 9:23:00 PM

Witam!
Poszukujê prostego programu kadrowego, niestety wszystkie programy "z
empiku" nie s± dostosowane do moich potrzeb. w zwiazku z tym zlece napisanie
programu ktory bedzie dzia³a³ pod XP

Chodzi o to zebym mia³ mo¿liwo¶æ :
- wprowadzanie do bazy danych pracowników
- przyporz±dkowywaniu im stawego godzinowych a takze wspó³czynników
potrzebnych do akordu
- wprowadzania typów robót i przyporz±dkowywania im stawek za np metr
kwadratowy
- wprowadzania obiektów w trakcie realizacji

Czyli schemat wyglada tak:

wybieram obiekt w trakcie realizacji ==> wybieram osobê lub osoby
realizujêce dane zadanie ==> okreslam jakie to zadanie ==> okre¶lam metra¿
wykonywanego zadaia a program automatycznie okre¶la jaka jest warto¶æ robót
==> program na podstawie wspó³czynników oblicza wyp³aty pracownikom
==>dostaje raport pojedynczego pracownika, lub obiektu

Oczywiscie to taki ogólny zarys , wszytko co chcia³bym w programie mam juz
przelane na papier takze w razie potrzeby zeskanuje or sth

Jesli ktos jest zainteresowany to prosze mi przede wszystkim napisaæ na
heliotrope@o2.pl przedzia³ cenowy ( wiem ze moze byc ciezko ale chcia³bym
wiedzieæ za ile tego typu programy w ogole chodz± )

Pozdrawiam i czekam na info

4 Answers

Jacek Czerwinski

Dnia Wed, 14 Mar 2007 22:23:09 +0100, Bkey napisa3(a):

> [...]
> wykonywanego zadaia a program automatycznie okre?la jaka jest warto?a robót
> ==> program na podstawie wspó3czynników oblicza wyp3aty pracownikom
> ==>dostaje raport pojedynczego pracownika, lub obiektu
>
> Oczywiscie to taki ogólny zarys , wszytko co chcia3bym w programie mam juz
> przelane na papier takze w razie potrzeby zeskanuje or sth
>
> Jesli ktos jest zainteresowany to prosze mi przede wszystkim napisaa na
> heliotrope@o2.pl przedzia3 cenowy ( wiem ze moze byc ciezko ale chcia3bym
> wiedziea za ile tego typu programy w ogole chodz? )

Program na zamówienie? A tak ze 20.000 najmniej. Lepiej ju? do Empiku.

Na serio to dobry program kadrowo-p3acowy za 5.000 i wdro?enie za 3.000,
mo?e co? sie uzyska.

geo

A Excel ci nie wystarczy?

Pieszy

A sk?d jeste? kolego?

Je?eli z okolic ?odzi to my?le, ?e mo?emy ponegocjowaa bo za pisanie programu
na odleg3o?a (kontakt np przez telfon) to ja dziekuje.
My?le, ?e cena by3aby niezbyt wysoka bo wymagania jakie stawiasz te? do
wysokich ni nale??

--
Wys3ano z serwisu OnetNiusy: http://niu...

wloochacz

> A sk?d jeste? kolego?
>
> Je?eli z okolic ?odzi to my?le, ?e mo?emy ponegocjowaa bo za pisanie programu
> na odleg3o?a (kontakt np przez telfon) to ja dziekuje.
Dlaczego?
Mam klienta, którego w ?yciu na oczy nie widzia3em, a aplikacja jest
"troszke" wieksza od tej opisanej...

> My?le, ?e cena by3aby niezbyt wysoka bo wymagania jakie stawiasz te? do
> wysokich ni nale??
Nie psuj rynku ;-)

--
wloochacz