Eclipse C++ -- projekt z wlasnym makefilem

Maciej Pilichowski

3/12/2007 5:35:00 PM

Hej,

Probuje przesiasc sie z KDevelopa na Eclipse -- wszystkie moje
projekty to zbior plikow .cpp + .h oraz makefile, ktorym sam
zarzadzam. KDevelop sluzyl mi jako edytor, no i parser wynikow
kompilowania gcc, tak zeby szybko odnalezc blad.
Do czegos takiego chcialbym teraz zaprzac Eclipse'a, ale nie jest
dla mnie jasna koncepcja jego projektow, nie wiem jak sie wcisnac ze
swoimi plikami i makefilem.

Bede wdzieczny za wskazowki.

milego dnia, hej
--
Maciej "MACiAS" Pilichowski http://bantu.fm.i...
1 Answer

Lopez

Maciej Pilichowski wrote:
> [...]
> Do czegos takiego chcialbym teraz zaprzac Eclipse'a, ale nie jest
> dla mnie jasna koncepcja jego projektow, nie wiem jak sie wcisnac ze

O ile sie nie myle, bo dotad nie mialem takiej potrzeby,
od tego jest typ projektu: "Standard Make C++ Projekt"
a potem w oknie "Make Targets" nalezy dodawac odpowiednie targety.
Dilogi te sa dosc malo intuicyjne i troche odstraszaja.

Lopez