KDE/Qt lista programow z taskbara

news

ProsiÅ?bym o poradÄ? - chciaÅ?bym napisaÄ? (lub Å?ciÄ?gnÄ?Ä? jeżeli
już istnieje;) program, który byÅ?by w stanie mi wypisaÄ?
listÄ? aplikacji widocznych w taskbarze KDE. Najważniejszy
jest tytuÅ? okna, ale jeżeli mógÅ?by przy okazji napisaÄ?
z jakiego programu dane okienko pochodzi, to tym lepiej.
WÅ?ród tych okienek powinien umieÄ? wskazaÄ? okno aktualnie aktywne.

Mój system to ubuntu + KDE - chodzi wiÄ?c o listÄ? programów
z taskbara KDE. NIe wiem - może ta lista nie jest
specyficzna dla KDE - może siedzi gÅ?Ä?biej - w X'ach.

Jak siÄ? do tego zabraÄ?, czego szukaÄ??
Nic nigdy nie pisaÅ?em w Linuxie, a w QT/KDE tym bardziej.
JÄ?zyk progr. raczej dowolny - C/C++ może python.

Pozdrawiam
Michal