Programowanie na PPC (Palmtopy, Pocket PC

Croc

3/11/2007 1:44:00 PM

Witam, chcialem sie dowiedziec w czym sie programuje programy na te
urzadzenia z systemem mobile 5.0. Czy mozna to robic w delphi?

Z gory dziekuje, Marcin Kroczek

2 Answers

badzio

Croc napisa3(a):
> Witam, chcialem sie dowiedziea w czym sie programuje programy na te
> urz?dzenia z systemem mobile 5.0.
Np embededd visual c++ albo w visual studio 2005
> Czy mozna to robic w delphi?
Nie wiem, pewnie tak. Sprawdzales na stronie borlanda?
--
badzio

Dnia Sun, 11 Mar 2007 19:12:34 +0100, badzio napisa3(a):

> Croc napisa3(a):
> Np embededd visual c++ albo w visual studio 2005
Pierwsze ju? nieco leciwe, drugie p3atne i drogie (w wer Standard sie nie
da).
> Nie wiem, pewnie tak. Sprawdzales na stronie borlanda?
Bya mo?e ?e w .NET, je?li Delfi tak ma. W kodzie natywnym sie nie
spodziewam.

Java (i klony, to d3uga historia)
C#
Interpretery (Python, Tcl, Lua)

Jakiej klasy oprogramowanie, czy z siostrzanym programem po stronie
'du?ego' windowsa. ?