[VS2005] Usuwanie z listy Recent Projects

Marek

3/10/2007 7:58:00 PM

No w3a?nie. Jak to zrobia? Czyli jak usun?c z tej listy jaki? element. Czy
po prostu trzeba recznie usun?c z Projects i WebSites?

MP

11 Answers

bodziec

On Mar 10, 8:57 pm, "MP" <m...@w.tkb.pl> wrote:
> No wlasnie. Jak to zrobic? Czyli jak usunac z tej listy jakis element. Czy
> po prostu trzeba recznie usunac z Projects i WebSites?
>
> MP

Sorki, ale moja szklana kula sie porysowala, a wrózka nie przyjmuje
wiec nie wiem o jakim srodowiku/programie mówisz.
Recent Projects = Ostatnie Projekty
Tworzysz nowy projekt lub otwierasz inne i lista sie zmienia.

Marek

U?ytkownik "bodziec" <bodziec@gmail.com> napisa3 w wiadomo?ci
On Mar 10, 8:57 pm, "MP" <m...@w.tkb.pl> wrote:
> No w3a?nie. Jak to zrobia? Czyli jak usun?c z tej listy jaki? element. Czy
> po prostu trzeba recznie usun?c z Projects i WebSites?
>
> MP

Sorki, ale moja szklana kula sie porysowa3a, a wró?ka nie przyjmuje
wiec nie wiem o jakim ?rodowiku/programie mówisz.
Recent Projects = Ostatnie Projekty
Tworzysz nowy projekt lub otwierasz inne i lista sie zmienia.

Nie zauw?y3e? dopisku [VS2005] w temacie? Poza tym ja nie pytam jak dodawaa
ale jak usuwaa. Jest oczywiste,?e jak dodaje to lista sie zmienia. Ale
utworzy3em troche projektów testowych dla ró?nych sytuacji, które chce teraz
pousuwaa.

MP

pik0

MP napisa3(a):

> [...]
> dodawaa ale jak usuwaa. Jest oczywiste,?e jak dodaje to lista sie
> zmienia. Ale utworzy3em troche projektów testowych dla ró?nych sytuacji,

Pootwieraj te które nie chcesz usuwaa, to lista sie nadpisze.

bodziec

On Mar 10, 9:51 pm, "MP" <m...@w.tkb.pl> wrote:
> Uzytkownik "bodziec" <bodz...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:1173557169.983941.7140@c51g2000cwc.googlegroups.com...

> Sorki, ale moja szklana kula sie porysowala, a wrózka nie przyjmuje
> wiec nie wiem o jakim srodowiku/programie mówisz.
> Recent Projects = Ostatnie Projekty
> Tworzysz nowy projekt lub otwierasz inne i lista sie zmienia.

> Nie zauwzyles dopisku [VS2005] w temacie? Poza tym ja nie pytam jak dodawac
> ale jak usuwac. Jest oczywiste,ze jak dodaje to lista sie zmienia.. Ale
> utworzylem troche projektów testowych dla róznych sytuacji, które chce teraz
> [...]

Przegladam grupe przez www i tutaj nie widac dopisku

Kamil Paszkiewicz

Dnia Sat, 10 Mar 2007 20:57:46 +0100, MP napisa3(a):

> No w3a?nie. Jak to zrobia? Czyli jak usun?c z tej listy jaki? element. Czy
> po prostu trzeba recznie usun?c z Projects i WebSites?
>
> MP

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\VisualStudio\8.0\ProjectMRUList

Kamil Paszkiewicz

"Jedzmy gówna! Przecie? miliony much nie mog? nie miea racji..." - W.?ysiak

Marek

U?ytkownik "Kamil Paszkiewicz" <kamil.paszkiewicz@NOwell-comSPAM.pl> napisa3
w wiadomo?ci news:50d8f4a65d5f$.h5ile00by34s$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sat, 10 Mar 2007 20:57:46 +0100, MP napisa3(a):

> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\VisualStudio\8.0\ProjectMRUList

Dzieki. A gdzie to jest w dokumentacji?

MP

Kamil Paszkiewicz

Dnia Sun, 11 Mar 2007 08:53:32 +0100, MP napisa3(a):

> Dzieki. A gdzie to jest w dokumentacji?
Nie wiem. Znalaz3em to przez wpisanie "regedit.exe" a potem F3 i nazwa
mojego projektu ;-)

w wiadomo?ci news:p0agz2l0eu03.1va4alzlj10xk.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 11 Mar 2007 08:53:32 +0100, MP napisa3(a):

> Nie wiem. Znalaz3em to przez wpisanie "regedit.exe" a potem F3 i nazwa
> mojego projektu ;-)

Rzeczywi?cie. Musia3o bya ju? pó?no kiedy to pisa3em ;-). Sam stosuje
podobn? metode.

MP

> [...]

> Dnia Sat, 10 Mar 2007 20:57:46 +0100, MP napisa3(a):

> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\VisualStudio\8.0\ProjectMRUList

Ale ciekawa rzecz. Po usunieciu trzeba przenumerowaa pozycje File bo inaczej
lista projektów jest pusta po otwarciu VS2005.

MP

Kamil Paszkiewicz

Dnia Sun, 11 Mar 2007 09:17:09 +0100, MP napisa3(a):

> Ale ciekawa rzecz. Po usunieciu trzeba przenumerowaa pozycje File bo inaczej
> lista projektów jest pusta po otwarciu VS2005.

Ciekawa rzecz - "u mnie dziaaaaa3a" ;-) Tzn. nie obserwuje takiego
zjawiska.