Prosze o pomoc w wyborze programu.

gero

Poszukuje w miare prostego (najlepiej z edytorem) programu do pisania w3asnych
programików.
Najwa?niejsze jest to abym w moim programie móg3: wpisywaa tekst oraz liczby;
robia obliczenia (miedzy wpisanymi liczbami a pewnymi sta3ymi zawartymi np w
innym pliku tak aby je równie? mo?na by3o 3atwo edytowaa); oraz zapisywaa i
pó?niej przegl?daa wszystkie dane.
Jak na razie wystarcza3 mi do tego Excel, ale niestety zaczyna brakowaa mi wielu
opcji.

Dlatego zwracam sie z pro?b? o wskazanie mi jaki program móg3bym u?ya aby
napisaa sobie takowy program.

Z góry dziekuje za wszelk? pomoc.

gero

Dnia Sat, 10 Mar 2007 17:13:30 +0100, gero napisa3(a):

> [...]
> opcji.
>
> Dlatego zwracam sie z pro?b? o wskazanie mi jaki program móg3bym u?ya aby
Jak jeste? z programowaniem? Znasz jaki? jezyk?

Stachu 'Dozzie' K.

Polski ;)

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

gero

U?ytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> napisa3 w wiadomo?ci

> Jak jeste? z programowaniem? Znasz jaki? jezyk?

Kiedy? programowa3em troche w Turbo Pascalu. Ale mo?na powiedziea ?e nie znam.
Wiem, ?e bede musia3 zacz?a uczya sie od podstaw. Nie wiem tylko w czym pisaa.

gero

pik0

gero napisa3(a):
> [...]
> mi wielu opcji.
>
> Dlatego zwracam sie z pro?b? o wskazanie mi jaki program móg3bym u?ya

A w czym te programu chcesz pisaa ?
;)

Dnia Sat, 10 Mar 2007 18:01:40 +0100, gero napisa3(a):

> [...]
> Wiem, ?e bede musia3 zacz?a uczya sie od podstaw. Nie wiem tylko w czym pisaa.

A w tym Excellu zrobi3e? jakies makro?

gero

U?ytkownik "pik0" <jakis@mejl.oo> napisa3 w wiadomo?ci

> A w czym te programu chcesz pisaa ?
> ;)

W3a?nie to jest moje pytanie; w czym najszybciej i naj3atwiej mo?na napisaa taki
program.

gero

> A w tym Excellu zrobi3e? jakies makro?

Nie, nie robi3em ?adnych makr. taki program jaki bym chcia3 napisaa powinien
miea co? podobnego.

Dnia Sat, 10 Mar 2007 20:14:09 +0100, gero napisa3(a):

> U?ytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> napisa3 w wiadomo?ci

> Nie, nie robi3em ?adnych makr. taki program jaki bym chcia3 napisaa powinien
> miea co? podobnego.

twierdzisz poprzednio ?e: "Jak na razie wystarcza3 mi do tego Excel, ale
niestety zaczyna brakowaa mi wielu opcji."
A teraz mówisz, ?e nawet 5 procent mo?liwo?ci Excella nie pozna3e?.

Obawiam sie, ?e nie znam odpowiedniej dla ciebie platformy
programsitycznej.

> twierdzisz poprzednio ?e: "Jak na razie wystarcza3 mi do tego Excel, ale
> niestety zaczyna brakowaa mi wielu opcji."
> A teraz mówisz, ?e nawet 5 procent mo?liwo?ci Excella nie pozna3e?.

a gdzie napisa3em ?e nie korzysta3em nigdy z makr? Po prostu chce zrezygnowaa z
Excela i napisaa w3asny program tylko nie wiem w czym (i dlatego zadaje pytanie
na grupie)

gero

bodziec

Tutaj napisales ze nie robiles makr.