równania kwadratowe prosze o pomoc (jestem nowy na forum

djmark

3/9/2007 10:15:00 PM

Witam serdecznie
Mam do napisania na zajecia krotki program w jezyku Java. Niestety
programownie jest moja najgorsza strona.

Program musi wykonywac funkcje kwadratowe (obliczac miejsca przeciecia z
osia X i osi? Y, liczyc delte i je pierwiastek). Program musi byc
zbudowany na obiektach. Program ma zawierac takze prosty interfejs w
sensie "Wpisz liczbe a, liczbe b itd. Aby obliczyc przeciecie z osi? X -
wcisnij 1... itp"

Moze ktosmi pomóc? Pewnie tu na forum sa poruszane wazniejsze teamty ale
za kazde odpowiedz bede wdzieczny. Moze ktos ma juzgotowy taki program i
moglby mi go podrzucic a moze ktos mialby ochote go mi napisac wiadomo nie
za darmo.
Wiem ze powinienem samemu dochodzic do tego ale nie mam zbytni czasu a
potrzebuje program na wtorek rano (13.03.2007) Jesli naruszam w jakis
spobob regulamin forum to przepraszam. Moj mail djmark@poczta.onet.pl

3 Answers

gophi.at.chmurka.net

Spinacz biurowy, Marek <djmark@poczta.onet.pl>!

> Moze ktosmi pomóc?

A konkretnie, w czym dok3adnie masz problem? Które zagadnienie cie przerasta?
Podzia3 programu na obiekty? Sk3adnia jezyka? Wzory na równanie kwadratowe?

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.ch... * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 |ródmie?cie

djmark

W technikum programowalem w Asemblerze. Troche mi tu glupio pisac ale esyk
Java jest dla mnie zupelnie czyms nowym. Zaczalem juz czytac ksiazke
"Thinking in Java" ale zanim cos uz uda mi sie zrobic termin oddania
zadania przeminie. Nie wiem wogloe jak saie za to zabrac

Doodge

Marek wrote:

> [...]
> tego ale nie mam zbytni czasu a potrzebuje program na wtorek rano
> (13.03.2007) Jesli naruszam w jakis spobob regulamin forum to

Witam, czy oferta nadal aktualna? Chetnie napisze Ci wspomniany
program. Napisz mi tylko, jakie funkcje powinien posiadac. Czy powinna
to byc aplikacja okienkowa?

--
Doodge