Iteratory do dowolnych strumienii z operacja deinkrementacji

einstein5@vp.pl

3/8/2007 4:51:00 PM

Jak za pomoc? biblioteki boost.iterator stworzya iterator wskazuj?cy do
dowolnego strumienia z operacje deinkrementacj?.
Nie chodzi mi o iterator plikowy,bo iterator mo?e wskazywaa na
strumien,który z kolei odwo3uje sie np. do socketów.
Map na my?li cofanie sie(deinkremetacja) w odrebnie zapamietanych
znaków(putback w bibliotece boost.IOStream),zak3adam ?e strumien jest
napisany przy u?yciu biblioteki boost.IOStream.
Prosze o ewentualne linki z implementacj? do takiego iteratora.
3 Answers

Tomek RydzyÅ?ski

Dnia Thu, 08 Mar 2007 17:51:24 +0100, einstein5@vp.pl napisaÅ?(a):
> Jak za pomocÄ? biblioteki boost.iterator stworzyÄ? iterator wskazujÄ?cy do
> dowolnego strumienia z operacjÄ? deinkrementacjÄ?. Nie chodzi mi o
> [ cut ]

Dziadek Ci nie opowiadaÅ?, jak kiedyÅ? ludzi, co zakÅ?adali dwa wÄ?tki z tym
samym pytaniem przywiÄ?zywano do krzesÅ?a i krasnoludki ich Å?askotaÅ?y w
stopy, aż umierali bo nie mogli oddychaÄ??

Ja bym nie ryzykowaÅ?.
http://rtfm.ki...

Tomek 'QsoRiX' RydzyÅ?ski Linux Registered User #178082
Po pierwsze, należy dziaÅ?aÄ? perfekcyjnie.

krzysztof posluszny

Użytkownik "Tomek RydzyÅ?ski" napisaÅ? w wiadomoÅ?ci

A co?Stopami oddychali?

--
krzysiek

einstein5@vp.pl

Krzysztof Pos3uszny wrote:

> [...]
Na poprzedni post nikt nie odpowiada3 to co chcia3em,to zada3em bardziej
szczegó3owe pytanie,ale prosze nie ?artowaa sie ze mnie!!!!!!!!!!!