Sterowniki USB kto napisze? VISTA 64

Wituus

3/6/2007 5:22:00 AM

Posiadam program ktory musi miec klucz na usb aby prawidlowo dzialal, po
przesiadce na nowy system Vista Home Premim 64 brakuje sterownika i program
odmawia wspolpracy. Ten program to Norma 3 firmy http://www.athe...
Czy jest ktos na tej grupie kto moglby napisac taki sterownik w wersji 64
bitowej i w rozsadnej cenie powiedzmy 50 z3.

Pozdrwaiam
Wituus

12 Answers

look@my.sig

Dnia Tue, 6 Mar 2007 06:22:18 +0100, Wituus napisa3(a):

> [...]
> Czy jest ktos na tej grupie kto moglby napisac taki sterownik w wersji 64
> bitowej i w rozsadnej cenie powiedzmy 50 z3.

?artujesz chyba ;))) Za 50 z3 to sie nie op3aca DDK ?ci?gaa.
A co do sterowników - o ile dobrze pamietam to Norma korzysta z HASPa 4 -
sterowniki masz tutaj:
http://www.aladdin.com/support/hasp/hasp4/e...

--
| Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
| imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

Jacek Czerwinski

> [...]

> Czy jest ktos na tej grupie kto moglby napisac taki sterownik w wersji 64
> bitowej i w rozsadnej cenie powiedzmy 50 z3.

Norme kupi3e? za 10 z3 na placu?

Pawel Kierski

Wituus w wiadomo?ci <esitqp$13r$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl> pisze:
> [...]
> Czy jest ktos na tej grupie kto moglby napisac taki sterownik w wersji 64
> bitowej i w rozsadnej cenie powiedzmy 50 z3.

Ja tam bym sie zwróci3 do firmy Athenasoft - jak bior? min. 1500z3
netto za sztuke licencji, to wypada3oby, ?eby dzia3a na wszystkich
systemach "Windows 98 i nowszych". Innymi s3owy - skoro w wymaganiach
jest "system Windows 98 lub nowszy", a nie dzia3a na Vi?cie (która
jest nowsza), to znaczy, ?e sprzedaj? towar niezgodny z umow?.

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net

Wituus

Wiecej niz 50 zl nie warto dawc jezeli to ma wiecej kosztowac to wole kupic
nowego XP, sterowniki HASP nic nie pobogly. Jakbym kupil norme na placu za
10 zl to nie mialbym do niej klucza i papierow z licencja. Niestety w
licencji wyraznie pisze ze dziala na systemie 9x lub NT nie ma nic na temat
nowszej wersji systemu. W athensoft twierdza ze zamkneli prace nad norma 3 i
do tego nie beda wiecej wracac zaproponowali nowa wersje z duzym upustem za
1500 zl. Podziekowalem jutro ide po XPka
Dzieki wszystkim za rady.

Jacek Czerwinski

Dnia Thu, 8 Mar 2007 20:47:47 +0100, Wituus napisa3(a):

> [...]
> do tego nie beda wiecej wracac zaproponowali nowa wersje z duzym upustem za
> 1500 zl. Podziekowalem jutro ide po XPka
Po XP na plac po 50 z3?
?artowa3em.

Firmie sie nie dziwie ?e nie chcce wspierac starych wersji. Kto za te etaty
zap3aci?

A za najnowszymi wersjami Windowsów to tylko gó... bardzo m3odzi ludzie
lataj?.
Ju? wiesz dlaczego zawodowcy wyczekuj??
Vista u mnie bedzie JAK BEDE MUSIA? (albo wcale jak sie inaczej sytuacja
rozwinie).

Grzesiek G.

Jacek Czerwinski napisa3(a):
> [...]
> Ju? wiesz dlaczego zawodowcy wyczekuj??
> Vista u mnie bedzie JAK BEDE MUSIA? (albo wcale jak sie inaczej sytuacja

A nie lubisz wiedziea zawczasu, czy Twoje oprogramowanie pójdzie na
Viscie? Ja stosuje odwrotn? zasade - instaluje nowo?ci w miare szybko.
Poniek?d jestem do tego zmuszany prez M$:-(

?eby nie by3o ca3kiem OT - te? uwa?am, ?e za 50 PLN takiego sterownika
nie napisze:-). Ciekawe, na ile czasu Wituus szacuje napisanie takiego
sterownika, ?e proponuje tak kwantow? kwote:-).

Pozdrawiam

--
Grzesiek G.
Odpowiadaj?c usun spamerom_nie z adresu

Jacek Czerwinski

Dnia Thu, 08 Mar 2007 21:09:14 +0100, Grzesiek G. napisa3(a):

> Jacek Czerwinski napisa3(a):

> A nie lubisz wiedziea zawczasu, czy Twoje oprogramowanie pójdzie na
> Viscie? Ja stosuje odwrotn? zasade - instaluje nowo?ci w miare szybko.
A ja pozwalam po3amaa najpierw czyje? zeby, moje s? cenniejsze - niekiedy
przy mojej asyscie w cierpieniu, ale wtedy cierpienie fakturuje stawk?
godzinow?;-)

> Poniek?d jestem do tego zmuszany prez M$:-(
Nie zrozumia3em....
Jakie cechy Visty zmuszaj? do jej u?ycia?
WinXP jest supported i d3ugo bedzie.

Na serio: z NT zesz3em na XP bo robi3em projekt intenywnie multimedialny w
ostatnich miesiacach jego wsparcia w MS.

Grzesiek G.

Jacek Czerwinski napisa3(a):
> [...]
> A ja pozwalam po3amaa najpierw czyje? zeby, moje s? cenniejsze - niekiedy
> przy mojej asyscie w cierpieniu, ale wtedy cierpienie fakturuje stawk?

Mo?e mamy innych klientów. Ja pracuje przy obs3udze klientów
strategicznych (specjalnej troski:-)), wiec musze dbaa o ich zeby. Mimo,
i? moje s? dla mnie cenniejsze...

> Nie zrozumia3em....
> Jakie cechy Visty zmuszaj? do jej u?ycia?

Nie chodzi o cechy Visty, lecz o umowe partnersk? z M$. Z tym, ?e Visty
jeszcze nie instalowa3em. Ka?da nowa instalacja wymaga troche czasu, aby
mo?liwe by3o powrócenie do starej wersji w razie problemów. Najlepiej,
jak ten czas znajduje sie dopiero po ukazaniu SP1:-).

> WinXP jest supported i d3ugo bedzie.

Dla mnie przy upgradzie na nowszy SO wa?niejsze jest wiedziea, czy moja
aplikacja bedzie na nim chodzia. Na starszym systemie z regu3y ju? jest
supported od jakiego? czasu i do tego ustabilizowana.

> Na serio: z NT zesz3em na XP bo robi3em projekt intenywnie multimedialny w
> ostatnich miesiacach jego wsparcia w MS.

Od razu na XP? Czemu pomin?3e? 2000 (je?li jego wsparcie konczy3o sie
równocze?nie ze wsparciem XP, to rozumiem).

Pozdrawiam

--
> [...]

> Od razu na XP? Czemu pomin?3e? 2000 (je?li jego wsparcie konczy3o sie
> równocze?nie ze wsparciem XP, to rozumiem).

2000 konczy3 sie tu? za zakretem, a to ju? by3o kilka tygodni po Win XP SP2
(nie moje zeby go sprawdza3y!!!)

Przemyslaw Osmanski

Jacek Czerwinski napisa3(a):

> 2000 konczy3 sie tu? za zakretem, a to ju? by3o kilka tygodni po Win XP SP2
> (nie moje zeby go sprawdza3y!!!)

Tyle ze w sumie o czym piszecie bo nie rozumiem?

Sprawdzanie oprogramowania na wszyskich supportowanych systemach jest
obowiazkiem (chyba ze nie robicie testow :)) Wiec z koniecznosci mam
zainstalowane i 2K i XP i Viste (pomimo ze pierwszy juz wypadl z
supportu to jednak za duzo osob go jeszcze posiada i wypada na nim
przetestowac).
Natomiast moje upodobania do srodowiska sprowadzaja sie do tego, ze
pracuje pod 2K i zapewne dlugo jeszcze tego nie zmienie, bo poza jedna
wada (hmm... ciut powolnym startem) jest to jeden z najbardziej
stabilnych systemow. A do przejscia na inny zmusi mnie zapewne sytuacja
(czyli np. brak nowych pakietow oprogramowania na ten system).

pozdrawiam,
Przemek O.