program zródlowy == kod zródlowy

psikuta

3/5/2007 7:30:00 PM

Chcialbym zapytac sie czytelników grupy, czym dla was jest "program
zródlowy" ? Czy jest to jakas zródlowa wersja skompilowanego programu
czy moze po prostu kod zródlowy?

Hm... jesli wierzyc wikipedii to program jest postacia skompilowana
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Program_k...)... w wielu tekstach
spotkalem sie z okresleniem "programu zródlowego" na kod zródlowy.

Zapraszam do wyrazenia swojej opinii...

4 Answers

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk

Dnia 05-03-2007, pon o godzinie 11:29 -0800, psikuta@cvc.pl napisal(a):

> Chcialbym zapytac sie czytelników grupy, czym dla was jest "program
> zródlowy" ? Czy jest to jakas zródlowa wersja skompilowanego programu
> czy moze po prostu kod zródlowy?

Czym sie rózni „jakas zródlowa wersja skompilowanego programu” od „kodu
zródlowego”?

--
__("< Marcin Kowalczyk
\__/ qrczak@knm.org.pl

Wiktor Zychla

> Czym siÄ? różni â??jakaÅ? źródÅ?owa wersja skompilowanego programuâ? od â??kodu
> źródÅ?owegoâ??

mi porównanie obu literaÅ?ów daje wynik "false". sprawdzaÅ?em kilka razy ;)

Wiktor Zychla

Pawel Kierski

Wiktor Zychla w wiadomo?ci <eshv5j$npq$1@achot.icm.edu.pl> pisze:

> mi porównanie obu litera3ów daje wynik "false". sprawdza3em kilka razy ;)

A sprawdza3e?, czy przypakiem nie porównujesz wska?ników? Jak
kompilator nie zoptymalizowa3, to bed? ró?ne nawet dla identycznych
napisów... 8-)

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net