Google Maps w C# ale w programie a nie na stronie

bodziec

3/5/2007 3:59:00 PM

Ma ktos moze pomysl jak wrzucic do programu komponent z Google Maps ?
Zadanie byloby takie ze program laduje mapke, uzytkownik klika sobie
kilka razy na nia i program zapisuje klikniete wspólrzedne.

Nie wiem czy jest takie cos mozliwe ale na pierwszy rzut oka wydaje mi
sie ze moze by tak zaladowac komponent WebBrowser i w niego Mapke.
Pisze tak narazie na zasadzie wolnych mysli. Jeszcze nie zastanawialem
sie jak to zrobic dokladnie.

Myslicie ze daloby rade tak zrobic jak pisze?

1 Answer

Krzysztof Rudnik

bodziec wrote:

> Ma kto? mo?e pomys3 jak wrzucia do programu komponent z Google Maps ?
> Zadanie by3oby takie ?e program 3aduje mapke, u?ytkownik klika sobie
> kilka razy na ni? i program zapisuje klikniete wspó3rzedne.
>
> Nie wiem czy jest takie co? mo?liwe ale na pierwszy rzut oka wydaje mi
> sie ?e mo?e by tak za3adowaa komponent WebBrowser i w niego Mapke.
> Pisze tak narazie na zasadzie wolnych my?li. Jeszcze nie zastanawia3em
> sie jak to zrobia dok3adnie.
>
> My?licie ?e da3oby rade tak zrobia jak pisze?

Ja uzylem obrazkow w maps.google jako podkladu do programu obslugi GPS'a,
dopisalem procedurki przeliczania wspolrzednych XY na geograficzne lat/lon
i odwrotnie. Obrazki sciagam sobie zwyklym HTTP. Co jakis czas
zmieniaja sie szczegololy URL (numer wersji w URL) to sobie poprawiam w
konfiguracji.

--
Krzysiek Rudnik