dwie formatki w visual c++ 2005 :

dafcio77

3/1/2007 7:47:00 PM

Wiem, ?e to ?enuj?ce pytanie ale przesiadam sie z borlanda na visual.net
i mam nastepuj?cy problem -> jak naciskaj?c na przycisk z jednej
formatki pokazaa formatke drug????

Wpisa3em co? takiego pod buttona:

Form2 *myForm2 = new Form2();
myForm2->show();

no i pokazuje mi b3?d 'Form2' : undeclared identifier, a przecie? w
projekcie utworzy3em drug? formatke o nazwie Form2

Dafcio77

Dnia Thu, 01 Mar 2007 20:46:31 +0100, dafcio77 napisa3(a):

> [...]
>
> no i pokazuje mi b3?d 'Form2' : undeclared identifier, a przecie? w
> projekcie utworzy3em drug? formatke o nazwie Form2

Troszke trzeba doczytaa o C i C++. Inaczej przesiadka bedzie trudna.
'show' te? tam chyba nie ma.

Grzegorz Danowski

"dafcio77" <dafcio77@wp.pl> wrote in message news:es7ap9$m2$1@news.wp.pl...
> [...]
> no i pokazuje mi b3?d 'Form2' : undeclared identifier, a przecie? w
> projekcie utworzy3em drug? formatke o nazwie Form2

Na pocz?tku pliku dodaj
#include "Form2.h"

Zmien te? inicjacje zmiennej Form2 na:
Form2^ myForm2 = gcnew Form2();
Grzegorz

dafcio77

Dziekuje, dzia3a :) dlaczego starsza forma nie dzia3a - a? tak bardzo
zmieni3 sie visual 2005 wzgledem 2003? Znaczek ^ to cos chyba nowego?
(tak samo gcnew?)

Dafcio77

> Na pocz?tku pliku dodaj
> #include "Form2.h"
>
> Zmien te? inicjacje zmiennej Form2 na:
> Form2^ myForm2 = gcnew Form2();

Dnia Thu, 01 Mar 2007 22:11:22 +0100, dafcio77 napisa3(a):

> Dziekuje, dzia3a :) dlaczego starsza forma nie dzia3a - a? tak bardzo
> zmieni3 sie visual 2005 wzgledem 2003? Znaczek ^ to cos chyba nowego?
> (tak samo gcnew?)
Obawiam sie ?e pomyli3y sie jezyki...

> Dafcio77

Odpowiadaj POD