MarkS

I'm pretty new to FrontPage. I would like to add Adobe
documents to my website. Does anyone have a "how to"
document that can explain this? Or, some instructions
that can get me started?

Thanks
2 Answers

Stefan B. Rusynko

In FP, File import the PDF file, and then drag them from Folder list to your page to create a link

http://www.net-sites.com/sitebuilder/news...

"MarkS" <msenia@bigpond.net.au> wrote in message news:4cd901c42c44$32084ea0$a001280a@phx.gbl...
| Hi,
|
| I'm pretty new to FrontPage. I would like to add Adobe
| documents to my website. Does anyone have a "how to"
| document that can explain this? Or, some instructions
| that can get me started?
|
| Thanks

Kickboxer ®™

> To entono misos sou gia otidhpote pou exei sxesei, estw apo polu makrua
> me thn orthodoxia, se kanei na arniesai akoma kai thn katagwgh sou, thn
> istoria sou kai to parel8on sou gia na ekplhrw8ei o skoteinos skopos sou
> na diapseuseis oti einai ellhniko. Akribws opws o o allos o tenekes o
> ADR pou ka8e mera leei kapoia blakeia gia na enisxh8ei h entupwsh tou
> gia to atomo tou, oti einai spoudaios kai tranos epeidh anoixe
> "business" sth Amerikh kai spoudase merika xronia se panepisthmio.
>
> Take your revisionism and malakies and your "sources" (akoma enas
> malakas pou basizetai se blog kai MME gia na morfw8ei) and shove them deep.

> Mhpws exeis idea poios to eipe auto?
>
> --
> "There is not chance in hell that the government will get
> access to a persons' account that has moved the his/her
> money quite legally to Switzerland or any other European
> bank"
>
> The naive ADR on Swiss ...
>
> read more >>

Great post Nashton!