Asp Forum
 Home | Login | Register | Search

VanProoyen

7/17/2007 7:25:00 AM

2 Answers

micheleburie

1/29/2011 9:15:00 AM

0

On 29 jan, 00:18, Fustigator <Fustiga...@xs4all.nl> wrote:
> [...]
> medelijden.
> Toch bewaar ik al die posts, in geval dat ze in haar pathologische
> toestand van razernij tegen mij, het idee zou koesteren om mij een
> proces aan mijn been  te lappen. Dan zal ik me vanzelfsprekend
> verdedigen.

> Dat is zo, maar dat laatste betwijfel ik dat ze het snapt.
>
> BDW is er niets onoorlijks gebeurd.
> Misschien is het daarom dat ze zo kwaad op mij is.
> --
>
> Fusti- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

LIEGBEEST, we weet dat je bent alleen maar een lafaard die verbergt
zich als een rat in zijn gat, een lasteraar, een slechte en
onheerlijke dokter die de mutualiteiten en Riziv licht op elke
dag ...

vava

1/29/2011 7:36:00 PM

0

"Mich?le" <micheleburie@yahoo.fr> schreef in bericht
> [...]
> zich als een rat in zijn gat, een lasteraar, een slechte en
> onheerlijke dokter die de mutualiteiten en Riziv licht op elke

Mevrouw, als die verklaring van U klopt, dan had U een klacht moeten
neerleggen op het RIZIV. Wanneer iemand op de hoogte is van een bedrog moet
men dit aan de betrokken overheid bekend maken, zoniet is men medeplichtig.
Bij overtredingen door dokters gepleegd heeft men 2 jaar de tijd om te
reageren en de onrechtmatige betaling terug te vorderen.