comp.lang.ruby

Amazon + 43Things

martinus

2/11/2005 11:11:00 AM

I have just read that Amazon invests in 43Things, the news is all over
the place. (just search in http://news.... for '43 things').
What does this mean on the future of Ruby on Rails? I suspect it is a
very good thing :-)

martinus

7 Answers

Tobias Luetke

The future of Ruby on Rails is indeed bright on so many levels its not
even funny.

Grats to the robo-coop

--
Tobi
http://www.sn... - Snowboards that don't suck

Borneq

U?ytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa? w
wiadomo?ci news:kjtmj4$p2c$1@node1.news.atman.pl...
> Przesyni?cie bitowe o 10 bit?w? (dzielenie przez 1024)
>
> ale co to da? chodzi o zamian? na liczb? dziesi?rtn?... zapomnia?em
> dopisa?, ?e to w asemblerze, nie ?adnym tam c czy c#...

Div 1000

identifikator: 20040501

> Div 1000

nikt nie ma pomys?u? przypominam 8 bit?w...

identifikator: 20040501

sory, nie zrozumia?em Ci? do ko?ca wcze?niej,
czyli normalnie podzieli? przez 1024, a p??niej wynik zamieni? na ASCII?
co to z tego wyjdzie? jako? nie mog? sobie wyobrazi?,
wynik b?dzie w kiB MiB itd.?

kenobi

W dniu poniedzialek, 8 kwietnia 2013 17:10:01 UTC+2 uzytkownik identyfikator: 20040501 napisal:

> nikt nie ma pomysdz?u? przypominam 8 bitdz?w...

no nie bardzo zes to z poczatku przedstawil

- pytanie w sumie teraz zupelnie klarowne-
chodzi ci o przerobienie (algorytm w osmiobitowym asmie) liczby 32 bitowej
na informacje o rozmiarze pliku typu
"100kB, 1Mb, 10Mb, 512kB itp..." (co tu cie
pisze mala a co duza w tych KB MB to sam
nigdy nie pamietam :(

ogolnie mz mozesz zrobic switcha to jest najprosciej napisac porownaj 4 bajty z
wartosciami 1024 (kilobajt) 1024*1024
(megabajt) wtedy zostanie ci tylko mala
liczba od 0-1023 (bajtow , kilobajtow lub
megabajtow) skonwertowac taka prosta liczbe na
napis jest juz latwo - zwykle robi sie to
jednak przez dzielenie przez 10 wtedy te
reszty po prostu wypisujesz jako cyfry
- w czym problem - nie ma tam dielenia ?

identifikator: 20040501

- w czym problem - nie ma tam dielenia ?

nie ma, nie chce mi si? pisa? bo procka sporo zajmie pami?ci, dlatego
pyta?em czy istnieje lepszy spos?b

kenobi

W dniu poniedzialek, 8 kwietnia 2013 18:46:59 UTC+2 uzytkownik identyfikator: 20040501 napisal:
> - w czym problem - nie ma tam dielenia ?
>

> nie ma, nie chce mi sie pisac bo procka sporo zajmie pamieci, dlatego
>
> pytalem czy istnieje lepszy sposób

mozesz zrobic na switchu kombinowanym
z petlami for cos w stylu

if(x>=100 and x<1000)
{
digit_setki=0;

while(x>100)
{
x-=100; digit_setki++;
}

pisz('0'+digit_setki);
}

to samo jeszcze dla dziesiatek
i reszta dla jednostek, jest proste
do napisania i nie takie dlugie

dokladniej nie che mi sie pisac ale
cos takiego powinno chyba dzialac, czy nie ma
lepszego sposobu to nie wiem -