microsoft.public.dotnet.framework.setup

Create App to install Outlook + SP2 + security update (Combine many installers

PCGriffiths

2/2/2007 8:18:00 PM

Right,

I run a hosted exchange environment and need to do the following:

- Create an App that users can download from our site that when run
checks for the following and installs them if not present:

1.SP2 for xp
2.Outlook 2003

I want them to run it, then simply click install if the items are
missing. Is this possible and easy to do?

All help much appreciated :-)

Paul Griffiths

6 Answers

abourick

1/26/2008 12:37:00 PM

0

Faelan wrote:
> les bottes sont brillantes, elles ;)

Contrairement ? fafa la claque !

Hermes

1/26/2008 2:50:00 PM

0

Par ce milieu d'hiver de moins en moins froid Sat, 26 Jan 2008
13:32:38 +0100, "Faelan" <me@privacy.net> ?crit les choses suivantes
dans le forum :<I8ydnfaMRuIHtQbanZ2dnUVZ8vidnZ2d@giganews.com>

ce n'est pasq coimme vous

--
Hermes
__

La plus perdue de toutes les journ?es est celle o?
l'on n'a pas ri

Chamfort

Fustigator

1/26/2008 11:10:00 PM

0

Vitae forma vocatur "M. Delaniche" <m.delaniche@obsoleteNOSPAM.com>,
die Sat, 26 Jan 2008 10:01:06 +0000 (UTC), in littera
<fnf0d1$ln4$1@registered.motzarella.org> in foro
soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

Non comme une bonne paire de baffes!
Chose que tu m?rites de temps en temps.
--
Fusti

Fustigator

1/26/2008 11:10:00 PM

0

Vitae forma vocatur "abourick" <bourrique_ane@yahoo.br>, die Sat, 26
Jan 2008 13:37:29 +0100, in littera
<CLadnRc7KqMKtAbaRVnytAA@giganews.com> in foro soc.culture.belgium(et
aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Contrairement ? fafa la claque !

Pauvre Fafa, il en ramasse des baffes!
--
Fusti

abourick

1/27/2008 11:00:00 AM

0

Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur "abourick" <bourrique_ane@yahoo.br>, die Sat, 26
> [...]

Il n'a que ce qu'il m?rite.

Fustigator

1/28/2008 10:16:00 PM

0

Vitae forma vocatur "abourick" <bourrique_ane@yahoo.br>, die Sun, 27
Jan 2008 12:00:20 +0100, in littera
<uPWdnWRve4H_-QHanZ2dnUVZ8svinZ2d@giganews.com> in foro
soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Il n'a que ce qu'il m?rite.

H?las....pour lui.
--
Fusti