microsoft.public.dotnet.framework.remoting

How to obtain the Network name of the client using Remoting?

José Joye

7/27/2004 5:47:00 AM

Hello,

What is the way to get the Network name of the client using remoting a NT
Service exposes?

Thanks,
José

7 Answers

Sam Santiago

Using the CallContext is a possibility. The client could put any property
needed by the server in the context for its use. So you would have the
client put their network name or IP address or whatever piece of information
need in the context:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/cpguide/html/cpconremotingexamplecallc...

Thanks,

Sam

Sam Santiago
ssantiago@n0spam-SoftiTechture.com
"José Joye" <jose.joye@KILLTHESPAMSbluewin.ch> wrote in message
> Hello,
>
> What is the way to get the Network name of the client using remoting a NT
> [...]

José Joye

This sounds good!

Thanks,
José
"Sam Santiago" <ssantiago@n0spam-SoftiTechture.com> wrote in message
> [...]
> needed by the server in the context for its use. So you would have the
> client put their network name or IP address or whatever piece of

u2

W dniu 2010-06-09 02:00, Basia pisze:
> Moze pozwolic
> by naszych notabli pilotowali Niemcy, przepraszam
> Ci bic potrafia, moze lepiej Amerykanie.

Przecie? Donka ju? pilnuj? jego rodacy z Niemiec oraz "mo?ni"
protektorzy z Rosji. A jak si? sko?czy?o lizanie 4 liter jankesom wida?
w Smole?sku.

narciasz

On Jun 9, 10:38 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Przeciez Donka juz pilnuja jego rodacy z Niemiec oraz "mozni"
> protektorzy z Rosji. A jak sie skonczylo lizanie 4 liter jankesom widac
> w Smolensku.

glupi chuju! Jak tlumaczyc to, ze reklamujesz jankieski Bar?

u2

W dniu 2010-06-09 17:14, narciasz pisze:
> glupi chuju! Jak tlumaczyc to, ze reklamujesz jankieski Bar?

Ja bardzo lubi? jankes?w polskiego pochodzenia, ale tych prawdziwych
zdobywc?w dzikiego zachodu, nie takich dziadyg Edziu jak ty ;)

narciasz

On Jun 9, 11:16 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ja bardzo lubie jankesów polskiego pochodzenia, ale tych prawdziwych
> zdobywców dzikiego zachodu, nie takich dziadyg Edziu jak ty ;)

mnie chuj obchodza twoje preferencje idioto.

Dlaczego - zamast srac debilizmem po sciepie - nie pojdziesz sraczu na
ryby?
Na wozku jezdzisz, intelektualna kaleko?

u2

W dniu 2010-06-09 17:26, narciasz pisze:

> Na wozku jezdzisz, intelektualna kaleko?

Oczywi?cie Edziu, ?migam swoim w?zkiem a? mi?o :)