microsoft.public.dotnet.framework.aspnet.webcontrols

TreeView & a indeterminate checkbox

Jose Pinchero

2/5/2004 8:13:00 PM

Question on checkboxes in TreeView, for any TreeView
experts out there:

I added this code to treeview.htc. When i set the
current (parent) node to indeterminate, i get a checkbox
with a green solid square inside it. I expected
indeterminate to be the same "check" + lightly grayed.
What's wrong?

var cb = el.subtree.all.item("_cb", 0);
... //code to check if i need to make the current
//node indeterminate
if ( allchecked )
{
cb.ThreeState = false;
cb.indeterminate=false;
}
else
{
cb.ThreeState = true;
cb.indeterminate=true;
}

2 Answers

Old Speckled Hen

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

> U?ytkownik "Old Speckled Hen" <old@speckled.hen> napisa? w wiadomo?ci

> Hamuj si? idioto, bo jeste? prymityw do pot?gi ntej. Zmusza ci? kto?,
> ?eby? czyta? moje posty? A ty nie latasz do ko?ci??ka? Przeciez jeste? ju?
> starym i zgredzia?ym, ?achem...
>
> boukun

widzisz palancie ja nigdy w swoim zyciu nie bylem modlic sie czy tez
pierdolic sie jak ty w kosciele. ja jestem prawdziwy ateista ale nie
pierdole o tym po wszystkich mozliwych grupach jak to ty lachu robisz.
szczam na twoj ryj virtualnie... nie wpedzilem nikogo pod samochod, na mszy
nie dawalem sobie zrobic loda, nie walilem w dupe szkopskich bankierow, nie
dawalem im dupy, nie walilem pluszowego misia (nagrwajac to na video)... a
ty ludzka szmato to wszystko robiles... kazdy porzadny czlowiek powinien
wirtualnie nasrac na twoj moherowo/lysy ryj.
osh

boukun

> [...]
> wszystko robiles... kazdy porzadny czlowiek powinien wirtualnie nasrac na twoj

Id? ty w pizdu, upo?ledzony umys?owo frajerze, po chuj tu si? mi tu pa??tasz?
Moralista jebany mi si? tu znalaz?, w dup? jebany... Latasz psychopato za nm? po
grupach i pyszczysz jak ten g?upi Piuotru?. Sk?d takie kurwy si? bior?, kto was
chuje zrobi??

boukun