Asp Forum
 Home | Login | Register | Search

Donnalk

10/8/2013 9:36:00 AM

Da jeg hektet min <a href=http://www.cardinalcostseg.com/... goose</a> Boris spesiell himmelen var en nyanse av grått , mergel kanskje - ikke mørkere enn det. Av den tiden jeg ferdig med min reise himmelen var en illevarslende , gunmetal grå , og da himmelen åpnet . Jeg følte , på ett punkt , som om det var nok vann i mine sko å løse verdens tørke og resten av meg var helt , helt drenched.And dette settet meg til å tenke, hva er de beste klær å ha på barsk britiske Autumn ? Det er ennå ikke kaldt nok for de gode Canada Goose jakker vi snakket om i forrige uke , (selv om det snart skal være) , så hva ha en til å beskytte seg mot elementene , uten å bli for svett ?
Har du noen gang lurt på hva de <a href=http://www.cardinalcostseg.com/... goose norge</a> ? Jeg vil argumentere linjen fra Canada Goose er kremen av beskjære , og her er hvorfor .Den kanadiske gås er en hardfør fugl . Leve i de kaldere delene av canada goose jakke , et land ikke kjent for sin året rundt varme , er det blitt kjent for å gjøre reisen over Atlanteren under sin årlige migrasjon. En delikat Nymfeparakitt et forgylt bur det er den absolutt ikke . Så det er heller apt at grunnleggerne av Canada Goose valgte fuglen som merkevaren sin name. <a href=http://www.cardinalcostseg.com/... goose jakke</a> har produsert stilig men utrolig hardfør klær i over femti år , og som årstider slå , og drar vi i hva som er sannsynlig å være et annet bein- skremmende kald vinter , er <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-barnekl-r.html... Goose Barneklær</a> det verdt å besøke et utvalg av klær designet for kanadiske kaldt.

Kanadiske kulden er <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-expedition-parka.html... goose expedition parka</a> ikke som engelsk kaldt. Det er uendelig verre ; beslektet , kanskje, til de verste utskeielser av Skandinavia ( der det tilfeldigvis er selskapets kontorer i Europa basert - disse gutta er tydeligvis hjemme i kulden ) eller den bitende kulden i Østersjøen. Selv sørlige Canada begynner å se snø i oktober , og det er ofte driver fortsatt på bakken i mars. Byer som Vancouver har hele områder bygget underjordiske , slik at deres borgere ( og deres byer ) kan fortsette å fungere i nær - Artic winters.But dette er å komme bort fra emnet fra mitt synspunkt som er, i ordene til Hus Stark , er vinteren kommer. Og i vinter , trenger man en blodig god pels , og det er egentlig ingen bedre enn <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-chilliwack-bomber.html... Goose Chilliwack Bomber</a> spekter av jakker og gilets .

Deres yttertøy er priset mot den <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-kensington-parka.html... Goose kensington parka</a> øvre enden av markedet , men disse er investering stykker - elementer av klær som vil vare år . De er teknologisk avanserte klær som ser deg rett i temperaturer så lave som -15 ° / -25 °, men mens de bruker tradisjonelle materialer . Natur, tross alt, er <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-freestyle-vest.html... Goose Freestyle Vest</a> den ultimate survivor.Their plaggene er foret med dukke ned, og krager lining parka og bomber jakker hoods er trimmet med coyote . Dette er ikke pels for mote skyld skjønt. Spør noen Inuit , Nomadic mongolske eller by -bolig russisk og de vil fortelle deg at <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-livigno-parka.html... Goose Livigno Parka</a> den største beskyttelse mot elementene kommer fra en varmende pels .

Nå , jeg <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-hot-salg.html... Goose Salg</a> hører du sier , alt dette snakk om etiketten blir <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-montebello-parka.html... Goose Montebello Parka</a> født midt oppe i vinter er veldig hyggelig , men det kan faktisk levere varene ? Vel ja . Ja det can.When Clarkson og co. tok en Toyota (og en flåte av huskyer ) til Nordpolen , gjorde de så på seg canada goose expedition parka , og når den amerikanske regjeringen sender forskere til Antarktis , de gir dem en <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-mystique-parka.html... Goose Mystique Parka</a> i bargain.Antarctica er ofte kaldere av polene , og hvis den amerikanske regjeringen har tro på at en Canada Goose jakke vil holde hjerteskjell varm i det kaldeste stedet på jorden , så langt være det for oss å argue.The merkevaren har en rekke <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-palliser-frakk.html... Goose Palliser Frakk</a> mennesker , som alle representerer merket stolt. Dette er ikke normale merkevare ambassadører selv , de kan ikke bare kaste penger på dem og si bære våre togs <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r.html... Goose Dameklær</a> ta, god må passere muster.

På tirsdag , brukte tyvene en stjålet Ford pickup lastebil til å frakte stjålet varer som <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-trillium-parka.html... Goose Trillium Parka</a> fra Sporting Life at Sherway Gardens , men kunne ikke flytte bilen , og tvinger dem til å forlate tyvegods og stjålne bilen og flyktet i en annen ventende bil . grunn av likheten av de tre ran hendelser , er politiet etterforsker om hendelsene henger sammen. " Vi har ikke noe som definitivt forbinder alle tre, men på grunn av likhetene , det er absolutt noe etterforskerne føler ... er en <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-victoria-parka.html... Goose Victoria Parka</a> veldig sterk mulighet , " CBC sitert Peel Regional Police Constable Lilly Fitzpatrick .Alle brikkene er laget av nordamerikanske designere , i Nord-Amerika . "Vi har vært betalende oppmerksomhet til hva vi putter i munnen, i lang tid , " sier Van Der Velden . «Hvorfor ikke <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-damekl-r/canada-goose-whistler-parka.html... Goose Whistler Parka</a> ta hensyn til de andre tingene som vi kjøper og bruker , også? " Tross alt , det er det mote handler om . Med det i tankene , se etter følgende herreklær trender denne sesongen: Varm yttertøy - For noen år siden, ble Canada Goose etiketten av valget for den urbane hipster som ønsket <a href=http://www.cardinalcostseg.com/canada-goose-herrekl-r.html... Goose Herreklær</a> å se bra ut og holde deg varm , mens iført noe laget i sin egen bakgård .