Instalator o zmiennej (miennej) konfiguracji

Jest rozbudowany serwis webowy, do którego loguj? sie ludzie.
Robi sie rodzaj 'komunikatora' (kod natywny Windows). Trzeba wymy?lea
scenariusz, ?eby kto? zalogowany, a zupe3nie zielony co do komputerów sobie
to bezstresowo instalowa3.

1. Teoretycznym idea3em jest szybciutko wygenerowac imienny pakiet
instalacyjny, ale to za bardzo nie jest wykonalne ze wzgledów czasowych
oraz mo?liwo?ci uszkodzenia instalatora.
Chyba ?e który? instaler ma mo?liwo?a zrobia to bardzo szybko i
bezpiecznie. Otworzya, do3o?ya zbiór, skompresowaa. UPX ? Serwery s?
przewidziane zarówno Windows jak i Linux.

Wariant 2. Pobraa i ruchomia EXE z weba, przy czym w linni komendy by by3o
co? wa?nego (pytanie czy z weba da sie podaa linie komendy?)

Wariant 3. Pobieranie instalatora i drugie pobranie np. imiennego zbioru
REG z konfiguracj?.

Wariant 4. Instalator po uruchomieniu znajduje na dysku cookie/history,
cokolwiek swojej macierzystej aplikacji (ograniczamy sie do aktualnych
wersji FF i MSIE), wiec wie co z weba 9z jakiej sesji webowej) sobie sam ma
pobraa.

Co jeszcze mo?na wymy?lea?

Jacek Czerwinski explained on 2007-10-08 :
> Co jeszcze mo?na wymy?lea?

Je?eli kto? loguje sie do serwisu, to nie jest dla niego problemem
podanie u?ytkownika/has3a w instalatorze. Wed3ug mnie nie warto
kombinowaa.

el-ec-tr

Jacek Czerwinski pisze:
gdyniu znajduje na dysku cookie/history,
> [...]
> wersji FF i MSIE), wiec wie co z weba 9z jakiej sesji webowej) sobie sam ma

gdy kiedy? pracowa3em przy dialerach, to robi3o sie kopie pliku dialera
o roznych nazwach, typu "ania", "kasia". dialer byl ten sam, ale nazwa
pliku po?niej byla pobierana i w statsach pokazywalo kto woli sie
zalogowaa przez kasie, a kto anie :)
w twoim przypadku dodalbym numer id do nazwy pliku, albo co? w ten desen.