Visual studio i ?

Galileon

Nagle przesta³a mi siê uruchamiac exe :)
Nie wywo³uje nawet konstruktora CWinApp - tak jakby straci³ punkt wyj¶ciowy
exek.
Kto¶ ma pomys³?

Pzdr.
Hyde

Dnia Wed, 3 Oct 2007 18:13:19 +0200, mr.Hyde napisa3(a):

> Witam,
>
> Nagle przesta3a mi sie uruchamiac exe :)
> Nie wywo3uje nawet konstruktora CWinApp - tak jakby straci3 punkt wyj?ciowy
> exek.
> Kto? ma pomys3?

Sk?d taki wniosek? Masz mikroskop?
Rozumiem wzorem staro?ytnych retorów awiczysz lakoniczno?a stylu.

Galileon

> Sk±d taki wniosek? Masz mikroskop?

Breakpoint

Hyde

Artur

"mr.Hyde" <galileon@poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Nagle przesta³a mi siê uruchamiac exe :)
> Nie wywo³uje nawet konstruktora CWinApp - tak jakby straci³ punkt
> wyj¶ciowy exek.
> Kto¶ ma pomys³?

mysle ze to przez te celowe bledy wprowadzane przez hakierow w
kompilatorach.
PioM ostatnio o tym pisal.

fijak

mr.Hyde pisze:
> Witam,
>
> Nagle przesta3a mi sie uruchamiac exe :)
> Nie wywo3uje nawet konstruktora CWinApp - tak jakby straci3 punkt wyj?ciowy
> exek.
co to jest exek??
skompilowany program? vs?
jesli skompilowany exe to czy wszystkie skompilownje w Twoim vs, czy pod
vs czy w systemie tez? przeinstalowywales vs? przywracales system?

Pawel Kierski

mr.Hyde w wiadomo?ci <fe0f2f$b80$1@news.onet.pl> pisze:
> Witam,
>
> Nagle przesta3a mi sie uruchamiac exe :)

A jak uruchamiasz, ?e sie nie daje? Jakiekolwiek komunikaty? Które
VS (wersja)?

> Nie wywo3uje nawet konstruktora CWinApp - tak jakby straci3 punkt wyj?ciowy
> exek.

To jest MFC?

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net

Galileon

> To jest MFC?

Tak, znalaz³em przyczyne za pomoc±
Dependency Walkera , okaza³o siê ¿e jaki¶ program przemyci³ star± wersje
jednej dll'ki do system32
Masakra :)

Pzdr.
Hyde

Pawel Kierski

mr.Hyde w wiadomo?ci <fe2ha9$piq$1@news.onet.pl> pisze:

> Tak, znalaz3em przyczyne za pomoc?
> Dependency Walkera , okaza3o sie ?e jaki? program przemyci3 star? wersje
> jednej dll'ki do system32
> Masakra :)

Welcome to DLL Hell! 8-)