debugowanie?

PioM

Mam wra¿enie, ¿e komputer próbuje mnie zmusiæ do debugowania kodu
maszynowego.
Poruszam tutaj temat z³o¶liowo¶ci kompilatorów. Podejrzewam, ¿e to
manipulacja hakerów w celu zmuszenia programisty do b³edu, nie tylko z
marnowaniem czasu, ale i z wierzeniami religijnymi. Logicznie wyciagn±³em
wniosek, ¿e po modyfikacji kodu swojego programu programista za pomoc± np.
hex edytora, bêdzie móg³ w przysz³o¶ci zostaæ zaatakowany legalnie przez
hakera podobn± modyfikacj± w celu wy³udzenia pieniêdzy lub kompromitacji
twórcy. Budowanie programu za pomoc± kodu maszynowego raczej te¿ nie pomo¿e,
ale wydaje siê byæ lepszym rozwiazaniem ni¿ modyfikacja.

Kulturalni u¿ytkownicy programu zap³ac± programi¶cie za modyfikacje
programu, nie hakerowi.

Poprzednie podejrzenia to próba wy³udzenia dostêpu do sieci przez komputer
(wydaje siê byæ prawdopodobne, poniewa¿ problem istnieje nawet na poziomie
sprzêtu), forma sabota¿u (zwana równie¿ terroryzmem lub destabilizacj±),
hipnoza procesora lub dziura w sprzêcie (mo¿e nawet trojan).

PioM