tansze rozwiazanie niz InstallShield Pro

Michal Chmielewski

10/2/2007 3:01:00 PM

Witam . Zwracam sie z pro?b? o rade do forumowiczów.
Poszukuje oprogramowania do tworzenia instalatora naszych aplikacji.
Rozwi?zanie tansze od InstallShield Profesional ale równie profesjonalne
mile widziane przez szefa.
Wymagania konieczne ktore instalator musi spe3niaa:
* mo?liwo?a sprawdzania obecno?ci zainstalowanych komponentów w systemie , w
razie braku opcja doinstalowania koniecznych aplikacji ( .NET , Primo Pdf
itp.) spod instalki

* tworzenie instalki multijezykowej - przyporz?dkowanie grup plików
tekstowych, graficznych, bazodanowych dla danych wersji jezykowych
(wewn?trz jednego pliku dajmy na to install.exe ) , wa?ne aby recznie móc
'wdra?aa' wersje dla niepopularnych jezyków

*wybor wersji aplikacji - 1. wersja basic darmowa, 2. opcja full - tu prosba
o klucz przy instalacji , dawany przy zakupie hardware

* wpisy do rejestru windows (m.in. rozpoznawane rozszerzenie plikow
generowanych przez zainstalowan? aplikacje)
* opcja 'restartu systemu' lub uruchomienia aplikacji na koncu procesu
instalacji
*deinstalator
* podstawianie róznych plików ( bitmapy fulscreen itp.) w trakcie kolejnych
operacji przy procesie instalowania... graficzny indykator postepu
instalowania a CHETNIE mo?liwo?a sztucznego
zwalniania instalki aby w 'tle' przewijaa slajdy - co? jak w instalce
windowsów (wiadomo marketing)

dzieki za informacje

Micha3

7 Answers

Borafu

Micha3 Chmielewski pisze:
> Witam . Zwracam sie z pro?b? o rade do forumowiczów.
> Poszukuje oprogramowania do tworzenia instalatora naszych aplikacji.

Mo?e przyjrzyj sie Inno Setup?
http://www.inn...

Pozdro
--
Borafu

pdemb

Micha3 Chmielewski <michal_chmielewski1@wp.pl> writes:

> Witam . Zwracam sie z pro?b? o rade do forumowiczów.

Grupy dyskusyjne to troche inna technologia, ni? fora internetowe.

http://n...

> Wymagania konieczne ktore instalator musi spe3niaa:

Nullsoftowy framework to oprogramowanie z otwartym kodem ?ród3owym
i mo?na sobie tam dopisaa ró?ne rzeczy, z minitetrisem w3?cznie.

PS. Je?li chodzi o .NET to polecam Mono (http://www.mono-p...).

--
http://www.piotr.dembin...

Dnia Tue, 2 Oct 2007 17:01:12 +0200, Micha3 Chmielewski napisa3(a):

> Witam . Zwracam sie z pro?b? o rade do forumowiczów.
> Poszukuje oprogramowania do tworzenia instalatora naszych aplikacji.
> Rozwi?zanie tansze od InstallShield Profesional ale równie profesjonalne

nie skala3e? sie ani googlem, ani przeszukaniem tej grupy
Inno Setup
NSIS

jr

InstallAware:
http://www.installaware.com...
Chyba najgrozniejszy konkurent dla InstallShield. Daja 30% znizki gdy
robisz update z InstallShield, Wise, or InstallAnywhere.

Michal Chmielewski

U?ytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> >
> nie skala3e? sie ani googlem, ani przeszukaniem tej grupy
> Inno Setup
> NSIS

Owszem skala3em sie ( SetupBuilder, Wise, MaSaI Solutions, InstallAware,
BitRock OnDemand Inno setup Setup Factory)
Po prostu chcia3em przyspieszya selekcje , skoro prze3o?ony nagli.
btw dziekuje Wam wszystkim za porade.

Micha3

darek

U¿ytkownik "Micha³ Chmielewski" <michal_chmielewski1@wp.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:fdtmfr$2jd9$1@news2.ipartners.pl...
> Witam . Zwracam sie z pro¶b± o radê do forumowiczów.
> Poszukujê oprogramowania do tworzenia instalatora naszych aplikacji.
> Rozwi±zanie tañsze od InstallShield Profesional ale równie profesjonalne
> mile widziane przez szefa.

Zdecydowanie polecam SetupBuilder.
Ma wszystkie wymagane funkcje, pracuje z Vista, ma bardzo ciekawie
rozwi±zane mechanizmy generowania numerów seryjnych, autoryzacji i
rejestracji poprzez sieæ itd. itp.
Wiêcej na: www.setupbuilder.pl

Pozdrawiam,
Darek

Michal Chmielewski

> [...]
> Ma wszystkie wymagane funkcje, pracuje z Vista, ma bardzo ciekawie
> rozwi?zane mechanizmy generowania numerów seryjnych, autoryzacji i

Zainstalowa3em 'triala' i soft wygl?da mi na 'trafienie'; ma jeszczcze sporo
innych bajerów .
Wielkie dzieki Darku !

Pozdrawiam
M.Ch.