Problem z VS na Vista

Pulpet

9/28/2007 9:11:00 AM

Czy zna ktos rozwiazanie nastepujacego problemu z windows vista?

1. Otwieram plik tekstowy o nast. zawartosci:

2. Usuwam 2 ostatnie znaki:

3. Zapisuje plik.

4. Otwieram go ponownie:

5. Dziwie sie Microsoftowi ze takie niedorobki jak vista wciska
ludziom na sile.

Notepad nie ma tego bledu (u mnie korzysta z kodowania Unicode).

Visuak C# Express tworzac nowy projekt windows dosypuje troche znakow
do tych kilku plikow. Ttrzeba zaczynac od ich usuwania co dla mojej 13
letniej poczatkujacej siostrzenicy jest znacznym utrudnieniem.

Ciekawe ze Visual Web Developer Express nie ma tego problemu.

Moje pytanie - prosze o podpowiedz:

Jak zmusic VS by uzywal Unicode?
lub
Jak zmusic viste by dobrze zapisywala teksty z innym kodowaniem?

Z gory dzieki za info.

pozdrawiam, Pulpet
2 Answers

Bronek Kozicki

Pulpet <xyzt@op.pl> wrote:
> Czy zna ktos rozwiazanie nastepujacego problemu z windows vista?

owszem, poprawki do zainstalowania:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=BB4A75AB-E2D4-4C96-B39D-37BAF6B5B1DC&disp...
i potem
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=90e2942d-3ad1-4873-a2ee-4acc0aace5b6&disp...

B.

Pulpet

>owszem, poprawki do zainstalowania:
> [...]

Te poprawki (wlasciwie druga z nich bo uzywam C#Express) mam wgrane i
problem nie zniknal - Windows Server 2008 (Longhorn). U siostrzenicy
jest Vista ale niepredko bede mial mozliwosc sprawdzic czy tam usuna
problem (zapomnialem jej wgrac tej poprawki instalujac jej C#Express).

W kazdym razie dziekuje za informacje i pozdrawiam,

Pulpet