obsluga bluetooth

hazet

Mam do napisanie aplikacje mobilna na pocket pc ktora bedzie sie
komunikowac z urzadzeniem majacym interfejs RS-232 z tym iz bedzie
mialo dodany konwerter RS-232->Bluetooth. Jak programuje sie
bluetootha?Czy w systemie jest on widziany jako port szeregowy i moge
sie poslugiwac funkcjami do portu szeregowego SetCommState,
SetCommTimeouts, CreateFile itd czy istnieje jakies specjalne API do
tego? Chodzi mi zarowno o platforme windows ce jak i pc

link do przykladowego konwertera rs232->blue
http://www.serial-cards.co.uk/productcategorydetail.aspx?Catego...

dziekuje i pozdrawiam

3 Answers

Bogus

Dnia 20-09-2007 o 23:57:38 hazet <hazet@os.pl> napisaÅ?(a):

> [...]
> do
> tego? Chodzi mi zarowno o platforme windows ce jak i pc
>
> link do przykladowego konwertera rs232->blue

WyglÄ?da na to, że korzysta siÄ? z socketów
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms8...

--
BoguÅ?
www.google.pl <-- to nie boli

Piotr Ziemian \(Automex\)

U?ytkownik "hazet" <hazet@os.pl> napisa3 w wiadomo?ci
> Witam,
>
> Mam do napisanie aplikacje mobilna na pocket pc ktora bedzie sie
> komunikowac z urzadzeniem majacym interfejs RS-232 z tym iz bedzie
> mialo dodany konwerter RS-232->Bluetooth.

Ja 3?czy3em sie po BlueTooth z PocketPC i PC. We wszystkich przypadkach
korzysta3em z funkcji obs3ugi portu szeregowego. Port BlueTooth jest zwykle
widziany w systmemie jako który? z portów COM (na pocket PC by3y to w moim
przypadku COM5: i COM6, a na PC mia3em do dyspozycji porty od COM6 do COM13
(bez COM7 i COM11, ale nie wiem dlaczego...) Jedyne co musia3em porawia w
swojej komunikacji to by3o zwiekszenie minimalnych TimeOutów na ponad 100
ms, bo przy krótszych czasach nie mog3em nawi?zaa transmisji.

Pozdrawiam,
Piotr

hazet

On 23 Wrz, 08:25, "Marsjanin" <ziemi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
>
> Ja czy em si po BlueTooth z PocketPC i PC. We wszystkich przypadkach
> korzysta em z funkcji obs ugi portu szeregowego. Port BlueTooth jest zwykle
> widziany w systmemie jako kt?ry z port?w COM (na pocket PC by y to w moim
> przypadku COM5: i COM6, a na PC mia em do dyspozycji porty od COM6 do COM13
> (bez COM7 i COM11, ale nie wiem dlaczego...) Jedyne co musia em porawi w
> swojej komunikacji to by o zwi kszenie minimalnych TimeOut?w na ponad 100
> ms, bo przy kr?tszych czasach nie mog em nawi za transmisji.

ok, dzieki, u mnie na pocket pc jest to com 5 i 8 bodajrze, poczekam
na konwerter i bede testowal

pozdrawiam